سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113260|06:58 - 1402/08/03
نسخه چاپی

ضرورت برنامه ریزی برای مصونیت بخشی جوانان در مسایل فرهنگی اجتماعی

ضرورت برنامه ریزی برای مصونیت بخشی جوانان در مسایل فرهنگی اجتماعی
فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب بر برنامه ریزی به شکل پایه ای در امورات آسیبهای فرهنگی و اجتماعی و مصونیت افرینی در اجتماع تاکید کرد .

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب درجلسه هیئت اندیشه ورز  که باحضور مشاوران وسرپرست اموزش وپرورش برگزار شد با تاکید بر استمرار و اجرای برنامه های اموزشی در ابعاد فرهنگی اجتماعی   به شکل زیر بنایی از سطح مدارس و پایگاههای بسیج، گفت : امروز با هجمه های فرهنگی دشمن  و ترویج بد آموزیهای فرهنگی  باید با رویکرد  و تدابیر جدی تری نسبت به تبیین و آموزش  معارف معرفتی و اجتماعی وارد میدان شد .

 

 دکتر نجفی تصریح کرد :هیات‌های اندیشه ورز بسیج برای کمک به مسئولان و خدمت به نظام و مردم باید بیش از قبل در جامعه فعال باشند و نقش آنان در تصمیم سازی ها تقویت و حمایت شود.

وی افزود: امیدواریم با این گام هایی که در راستای بررسی نیازمندی ها و احصای مسایل  خصوصا  مسایل اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان برداشته می شود، شاهد حل بخشی از مسائل و مشکلات  موجود باشیم.
 

 به گزارش مطلع الفجر ،فلسفه وجودی هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج کمک به دستگاه‌های حاکمیتی است؛در مسائل مختلف استان و شهرستان  هرجا از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بسیج استفاده کردیم به راهکار درستی رسیدیم که توانست آن مشکل را حل کند.
امروزه دشمنان در تمامی ابعاد به دنبال کارشکنی و منحرف کردن جوانان ما از اهداف نظام است، لذا بسیج نخبگان و هیات اندیشه‌ورز بسیج باید در کنار نهادهای حاکمیتی از جمله آموزش و پرورش و … قرار گرفته تا با همفکری راهکار مناسبی جهت پیوند جوانان و اهداف نظام و آموزه‌های اسلامی ارائه دهند.