مطلع الفجر06:58 - 1402/08/03

ضرورت برنامه ریزی برای مصونیت بخشی جوانان در مسایل فرهنگی اجتماعی

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب بر برنامه ریزی به شکل پایه ای در امورات آسیبهای فرهنگی و اجتماعی و مصونیت افرینی در اجتماع تاکید کرد .

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب درجلسه هیئت اندیشه ورز  که باحضور مشاوران وسرپرست اموزش وپرورش برگزار شد با تاکید بر استمرار و اجرای برنامه های اموزشی در ابعاد فرهنگی اجتماعی   به شکل زیر بنایی از سطح مدارس و پایگاههای بسیج، گفت : امروز با هجمه های فرهنگی دشمن  و ترویج بد آموزیهای فرهنگی  باید با رویکرد  و تدابیر جدی تری نسبت به تبیین و آموزش  معارف معرفتی و اجتماعی وارد میدان شد .

 

 دکتر نجفی تصریح کرد :هیات‌های اندیشه ورز بسیج برای کمک به مسئولان و خدمت به نظام و مردم باید بیش از قبل در جامعه فعال باشند و نقش آنان در تصمیم سازی ها تقویت و حمایت شود.

وی افزود: امیدواریم با این گام هایی که در راستای بررسی نیازمندی ها و احصای مسایل  خصوصا  مسایل اجتماعی و فرهنگی در سطح شهرستان برداشته می شود، شاهد حل بخشی از مسائل و مشکلات  موجود باشیم.
 

 به گزارش مطلع الفجر ،فلسفه وجودی هیات‌های اندیشه‌ورز بسیج کمک به دستگاه‌های حاکمیتی است؛در مسائل مختلف استان و شهرستان  هرجا از ظرفیت هیئت اندیشه ورز بسیج استفاده کردیم به راهکار درستی رسیدیم که توانست آن مشکل را حل کند.
امروزه دشمنان در تمامی ابعاد به دنبال کارشکنی و منحرف کردن جوانان ما از اهداف نظام است، لذا بسیج نخبگان و هیات اندیشه‌ورز بسیج باید در کنار نهادهای حاکمیتی از جمله آموزش و پرورش و … قرار گرفته تا با همفکری راهکار مناسبی جهت پیوند جوانان و اهداف نظام و آموزه‌های اسلامی ارائه دهند.