سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113423|16:35 - 1403/01/24
نسخه چاپی

امام جمعغه گیلانغرب؛

رژیم صهیونیستی با ترور مستشاران ما، آهنگ اضمحلال و نابودی خود را تسریع بخشید

رژیم صهیونیستی با ترور مستشاران ما، آهنگ اضمحلال و نابودی خود را تسریع بخشید
امام جمعه شهرستان گیلانغرب گفت:اسراییل با اقدام اخیر در ترور نیروهای مستشار ما در سوریه قطعاً اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش فراهم نموده اند.

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام سیدعباس موسوی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهرستان به سالروز تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بعنوان اولین نهاد سازندگی برای رفع محرومیت در بخش مسکن با درایت حضرت امام  درجهت جلوگیری از کوچ روستائیان اشاره نمود و بر لزوم مدیریت صحیح در ساخت و سازها مطابق با هنر ایرانی اسلامی تاکید نمود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه با گرامیداشت یاد شهدای هسته‌ای روز ملی فناوری هسته‌ای جهش در این صنعت را جهشی در راستای انفجار علم و پویایی علوم طبیعی و پزشکی دانست.

 

وی  ریشه خصومت ورزی دشمن را در اصل دین و انقلاب دانست و یاد آور شد: دشمنان توسعه و بالندگی کشور ما را بر نمیتابند و  تحمل این رشد عظیم در حوزه هسته ای  را نداشتند و به همین خاطر به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آوردند که در راس آنها رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل و آمریکا قراردارد.

 

وی جنایات رژیم غاصب و منحوس صیهونستی را محکوم و ضمن اشاره به ترورهای مکرر صهیونیستها  گفت:اسراییل با اقدام اخیر در ترور نیروهای مستشار ما در سوریه قطعاً  اضمحلال و نابودی خود را بیش از پیش  فراهم نموده اند.

 

خطیب نماز جمعه شهرستان گیلان غرب ضمن تاکید بر ضرورت حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی و گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و فرهنگ جهاد و شهادت ابراز،داشت: برگزاری یادواره شهدای ایل بزرگ کلهر در سی ام فروردین را سند افتخاری بزرگ برای استان کرمانشاه خواند که مصداق تعظیم شعائر اسلامی است.