سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113437|09:21 - 1403/02/06
نسخه چاپی

فرماندارگیلانغرب یک ماه برای تفکیک و واگذاری “زمینهای مسکن ملی” فرصت داد

فرماندارگیلانغرب یک ماه برای تفکیک و واگذاری “زمینهای مسکن ملی” فرصت داد
فرماندار شهرستان گیلان غرب ازمتولیان حوزه مسکن شهرستان خواست نهایتا ظرف مدت یک ماه آینده اقدامات لازم در راستای تفکیک و واگذاری مسکن ملی انجام شود .

به گزارش مطلع الفجر ،در ماههای اخیر یکی از دغدغه های متقاضیان مسکن ملی در شهرستان گیلانغرب روند کند پیگیری واگذار ی زمینهای لازم برای احقاق مسکن ملی بود .
در این میان امام مشکلاتی برای تامین و واگذاری  و تفکیک زمینهای طرح نهضت ملی مسکن شهرستان وجود داشت که به امری فرصت سوز در راستای تحق این طرح در گیلانغرب بدل شده بود .
به همین منظور جلسه رفع موانع و مشکلات انتقال اسناد اراضی مورد توافق بین سازمان ملی مسکن و مالکین اراضی پلاک ۱۴۸به ریاست نظری فرماندار و مدیران ادارات مربوط و مالکین پلاک یاد شده برگزار شد .
نظری فرماندار شهرستان ضمن اشاره به روند کند تامین زمین برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهرستان از دستگاه های متولی امر خواست که نهایتا ظرف مدت یک ماه آینده اقدامات لازم در راستای تفکیک و واگذاری میزان ۳۰ هکتار از پلاک ۱۴۸ کله شک بعمل آورند.
در جلسه موضوعاتی از قبیل رفع مشکل صدور اسناد کشاورزی و منابع ملی واقع در پلاک مذکور بنام سازمان ملی مسکن و همچنین تامین زمین علاوه بر میزان یاد شده برای توسعه فازهای بعدی طرح نهضت ملی شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
در پایان جلسه نیز موضوعاتی در این راستا مصوب و پیگیری انها به قید فوریت به دستگاههای متولی ابلاغ شد .