سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113442|13:06 - 1403/02/20
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه عنوان کرد ؛

ایجاد فضایی امیدبخش با عملیات «وعده صادق»

ایجاد فضایی امیدبخش با عملیات «وعده صادق»
فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت:عملیات وعده صادق شکست بسیار بزرگتری را دشمن رقم زدکه وعده خداوند پیروزی جبهه حق است .

به گزارش مطلع الفجر ،سردار بهمن ریحانی صبح امروز پنج‌شنبه در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز و افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور اظهار داشت: امروز مردم سراسر کشور شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ارتفاعات بازی‌دراز هستیم که خیل عظیم زائران در این منطقه حاضر شده‌اند. 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: حضور پر شور مردم در ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل‌ذهاب پس از حوادث اخیر کشور و منطقه تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت‌فقیه و شهدا است که این رویداد بزرگ ملی هرساله با حضور بیشتر مردم مواجه می‌شود. 

ریحانی تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی زائران بازی‌دراز توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات‌رسان فراهم شده و این آمادگی وجود دارد تا در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر مردم در ارتفاعات بازی‌دراز باشیم. 

وی ادامه داد: اقتدار مولفه‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و انقلاب اسلامی ایران توانسته به واسطه همین حضور نقشه‌های دشمن را خنثی و ناکام بگذارد زیرا استکبار جهانی در تمام این سال‌ها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور مضایقه نکرده است. 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه افزود: مردم ایران اسلامی در مقابل هجمه‌های مختلف دشمن محکم ایستاده‌اند و با اعتماد به وعده‌های الهی عقیده داریم پیروزی نهایی از آن جهان اسلام و جبهه حق خواهد بود و گوش به فرمان ولی‌فقیه در این مسیر گام برمی‌داریم. 

سردار ریحانی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی دارای اراده هدف هستند و در دوران دفاع مقدس و حوادث و اتفاقات پس از آن در صحنه‌های مختلف حضور پیدا کرده و ایستاده‌اند و اجازه اجرای نقشه‌های مختلف را به دشمن نداده‌اند و همین موضوع اقتدار ملت ایران را رقم زده است. 

وی اضافه کرد: امروز به واسطه تلاش‌های دانشمندان جوان کشور شاهد پیشرفت‌های بسیار زیاد در عرصه نظامی و دفاعی هستید اما مهم‌ترین مولفه قدرت و عزت، حضور و پشتیبانی مردم از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران است و تا زمانی که این مهم تدوام دارد، انقلاب به راه خود محکم ادامه می‌دهد. 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی شکست بسیار بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی بود که تبلیغات مختلف رسانه‌ای برای این ارتش انجام گرفته بود اما پس از آن عملیات وعده صادق شکست بسیار بزرگتری را دشمن رقم زد که وعده خداوند پیروزی جبهه حق است و این عملیات فضای امیدبخش، روح‌افزا و قدرتمندی را در جهان اسلام و ایران اسلامی ایجاد کرد. 

ریحانی عنوان کرد: نیروهای مسلح کشور گوش فرمان ولایت‌فقیه و فرمانده‌کل قوا هستند و آماده‌اند تا فرامین مقام معظم رهبری را به مرحله اجرا برسانند و به لطف خداوند متعال مردم نیز همواره پای کار انقلاب هستند و هر کجا نیاز بوده در میدان حاضر شده‌اند و راه شهدا را ادامه داده‌اند. 

وی با اشاره به نقش مردم استان کرمانشاه در دوران دفاع مقدس، افزود: مردم استان کرمانشاه در دفاع مقدس علاوه بر اینکه در خط مقدم نبرد حاضر بوده‌اند، پشتیبانی از جبهه‌های غرب را برعهده داشته‌اند و نقش استان کرمانشاه در هشت سال جنگ تحمیلی بی‌بدیل بوده و بیش از ۱۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند. 

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه با وجود تنوع قومی شهدای بسیاری را برای دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تقدیم کرده و همواره در حوادث مختلف این مردم پای کار انقلاب بوده‌اند که تعداد کثیر آن‌ها امروز در این مراسم بزرگ معنوی حضور دارند. 

سردار ریحانی با اشاره به حضور بیش از ۴۵ هزار نفر از مردم استان کرمانشاه و سایر استان‌ها در مراسم سالروز عملیات بازی‌دراز، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در تعبیری برای راهیان نور می‌فرمایند: راهیان نور فرآوری نوین برای استفاده از ثروت و معدن طلای دفاع مقدس است که امروز این مردم برای ارتباط بیشتر با شهدا و معرفت‌افزایی در این مراسم حاضر شده‌اند. 

وی تاکید کرد: امروز وظیفه داریم با هوشیاری و آگاهی در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته باشیم باشیم و وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ایجاد فضای روح‌افزا و امیدافزا است و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم زیرا جهاد اکبر مبارزه با نفس است.