سرویس: برگزیده هاکد خبر: 112297|09:51 - 1400/10/21
نسخه چاپی

مشکل افت فشار آب ۱۸ روستای شهرستان گیلانغرب حل شد

مشکل افت فشار آب ۱۸ روستای شهرستان گیلانغرب حل شد
مدیر امور آبفای شهرستان گیلانغرب، از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات اصلاح خط انتقال آب مجتمع ویژنان و رفع مشکل افت فشار آب ۴ هزار نفر جمعیت روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ، "فرشاد باوندپور" بهبود تامین آب شرب، رفع به موقع حوادث و افزایش رضایتمندی مشترکان شهرستان را از جمله اولویت‌های این امور عنوان کرد و گفت: امور آبفای شهرستان به منظور دستیابی به این مهم اصلاح ۹ کیلومتر از خط انتقال آب مجتمع آبرسانی ویژنان را در دستور کار قرار داد.
باوند پور از اجرای موفقیت‌آمیز این عملیات خبر داد و افزود: خط انتقال آب مجتمع ویژنان به علت قدمت بالا دچار شکستگی‌های متعدد می‌شد و اهالی تحت پوشش آن را با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌ساخت که با اجرای عملیات اصلاح ۹ کیلومتر از این خط انتقال با لوله ۱۲۵ میلی‌متر و از نوع پلی‌اتیلن اهالی ۱۸ روستای تحت پوشش مجتمع با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: حفظ منابع تامین آب شرب و توجه به اهمیت مصرف بهینه آب در شرایط خشکسالی موجود، نیازمند همراهی مشترکان با صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیرمجاز است.
مجتمع ویژنان با ۱۸ روستای تحت پوشش و جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر در ۱۵ کیلومتری شهر گیلانغرب قرار دارد.