مطلع الفجر09:51 - 1400/10/21

مشکل افت فشار آب ۱۸ روستای شهرستان گیلانغرب حل شد

مدیر امور آبفای شهرستان گیلانغرب، از اجرای موفقیت‌آمیز عملیات اصلاح خط انتقال آب مجتمع ویژنان و رفع مشکل افت فشار آب ۴ هزار نفر جمعیت روستایی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ، "فرشاد باوندپور" بهبود تامین آب شرب، رفع به موقع حوادث و افزایش رضایتمندی مشترکان شهرستان را از جمله اولویت‌های این امور عنوان کرد و گفت: امور آبفای شهرستان به منظور دستیابی به این مهم اصلاح ۹ کیلومتر از خط انتقال آب مجتمع آبرسانی ویژنان را در دستور کار قرار داد.
باوند پور از اجرای موفقیت‌آمیز این عملیات خبر داد و افزود: خط انتقال آب مجتمع ویژنان به علت قدمت بالا دچار شکستگی‌های متعدد می‌شد و اهالی تحت پوشش آن را با افت فشار و قطعی آب مواجه می‌ساخت که با اجرای عملیات اصلاح ۹ کیلومتر از این خط انتقال با لوله ۱۲۵ میلی‌متر و از نوع پلی‌اتیلن اهالی ۱۸ روستای تحت پوشش مجتمع با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر از آب شرب پایدار بهره‌مند شدند.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: حفظ منابع تامین آب شرب و توجه به اهمیت مصرف بهینه آب در شرایط خشکسالی موجود، نیازمند همراهی مشترکان با صرفه‌جویی در مصرف آب و جلوگیری از مصارف غیرمجاز است.
مجتمع ویژنان با ۱۸ روستای تحت پوشش و جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر در ۱۵ کیلومتری شهر گیلانغرب قرار دارد.