سرویس: ورزشیکد خبر: 98893|12:25 - 1394/10/12
نسخه چاپی

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه:

بعثت دربازی‌های خانگی قدرتمندعمل کرده/برای شکست اکسین آماده‌ایم

بعثت دربازی‌های خانگی قدرتمندعمل کرده/برای شکست اکسین آماده‌ایم
مطلع الفجر:مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت در بازی‌های خانگی بسیار قدرتمند عمل کرده و اکنون نیز برای پیروزی مقابل تیم اکسین البرز آماده‌ایم.

به گزارشمطلع الفجربه نقل از مرصاد ،افشین حسنی بازی مقابل تیم اکسین البرز را بسیار مهم  دانست و اظهار داشت: پیروزی در دیدار برابر اکسین اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان من می‌دهد و اکنون نیز ما با روحیه خوب به دیدار حریف می‌رویم.

 

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه افزود: توقع دارم که بازیکنانم  همانند بازی های قبل فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند و اگر در تمام بازی‌ها با قدرت ظاهر شویم می توانیم در پایان فصل یک تیم مدعی باشیم

 

 

حسنی تاکید کرد: برای ما بازی مقابل اکسین یک مسابقه مهم است زیرا ما می‌دانیم یک فصل موفق به قدرت خانگی ما مرتبط است و معمولا ما در خانه قدرتمند هستیم و  فرصتی است که خود را نشان دهیم.

 

وی با تمجید از هوادران تیم بعثت گفت: تمامی هواداران بعثت باید بدانند ما تا جایی که توان داشته باشیم برای کسب پیروزی تلاش می کنیم و می خواهیم برای هواداران جام ببریم و تا پایان فصل با تمام توان برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید.

 

گفتنی است، دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و اکسین البرز دوشنبه هفته جاری راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار خواهد شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد