مطلع الفجر12:25 - 1394/10/12
مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه:

بعثت دربازی‌های خانگی قدرتمندعمل کرده/برای شکست اکسین آماده‌ایم

مطلع الفجر:مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه گفت: تیم فوتبال بعثت در بازی‌های خانگی بسیار قدرتمند عمل کرده و اکنون نیز برای پیروزی مقابل تیم اکسین البرز آماده‌ایم.

به گزارشمطلع الفجربه نقل از مرصاد ،افشین حسنی بازی مقابل تیم اکسین البرز را بسیار مهم  دانست و اظهار داشت: پیروزی در دیدار برابر اکسین اعتماد به نفس زیادی به بازیکنان من می‌دهد و اکنون نیز ما با روحیه خوب به دیدار حریف می‌رویم.

 

مدیر عامل باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه افزود: توقع دارم که بازیکنانم  همانند بازی های قبل فوتبال خوبی را به نمایش بگذارند و اگر در تمام بازی‌ها با قدرت ظاهر شویم می توانیم در پایان فصل یک تیم مدعی باشیم

 

 

حسنی تاکید کرد: برای ما بازی مقابل اکسین یک مسابقه مهم است زیرا ما می‌دانیم یک فصل موفق به قدرت خانگی ما مرتبط است و معمولا ما در خانه قدرتمند هستیم و  فرصتی است که خود را نشان دهیم.

 

وی با تمجید از هوادران تیم بعثت گفت: تمامی هواداران بعثت باید بدانند ما تا جایی که توان داشته باشیم برای کسب پیروزی تلاش می کنیم و می خواهیم برای هواداران جام ببریم و تا پایان فصل با تمام توان برای رسیدن به این هدف خواهیم جنگید.

 

گفتنی است، دیدار تیم های بعثت کرمانشاه و اکسین البرز دوشنبه هفته جاری راس ساعت ۱۴ در ورزشگاه ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار خواهد شد.