سرویس: ویژهکد خبر: 79736|08:23 - 1393/10/21
نسخه چاپی

برگزاری گفتمان امر به معروف ونهی از منکر در گیلانغرب/دوستیان:نباید نسبت به اقامه امر به معروف بی تفاوت بود

برگزاری گفتمان امر به معروف ونهی از منکر در گیلانغرب/دوستیان:نباید نسبت به اقامه امر به معروف بی تفاوت بود

699082به گزارش مطلع الفجر، حجت‌الاسلام حسن دوستیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب  گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند" اگر امر به معروف و نهی از منکر نباشد، عمران و آبادنی هم نیست "، امر به معروف و نهی از منکر تنها مسایل فرهنگی را شامل نمی‌شود؛ پیگیری مشکلات مردم نیزیک نوع امر به معروف و نهی از منکر است.وی در ادامه گفت: در روز عاشورا ارزش‌های انسانی با تمام وجود در مقابل ارزش‌های شیطانی قرار گرفت چون درغیر این صورت جامعه اسلامی شکل نمی‌گرفت و اسلام به کلی ازبین می‌رفت.

این مسئول همچنین ابراز داشت :فریضه حسنه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین اصل در دین اسلام محسوب می‌شود و چنانچه مؤمنان و افراد صالح عرصه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را ترک کنند بی‌تفاوتی‌ها در جامعه رواج خواهد یافت و زنان و مردان مومن نسبت به یکدیگر وظایف متقابلی در اجرای امر به معروف و نهی از منکر دارند.

دوستیان اتحاد اقوام ایرانی را از ضرورت‌های امروز کشور دانست و امر به معروف و نهی از منکر را از موانع رشد فساد، بالا رفتن عمران و آبادانی کشور خواند. رئیس اداره تبلیغات اسلامی گیلانغرب در پایان افزود: ما امروزعلاوه بر اینکه نیازمند امر به معروف و نهی از منکر هستیم، نیازمند همکاری و برادری و نیز محتاج اخلاق و صداقت هستیم تا یکبار دیگر با هم زندگی کردن را تکرارکنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد