سرویس: ویژهکد خبر: 78537|11:56 - 1393/10/04
نسخه چاپی

اینترنت پر سرعت در 30000 روستای کشور راه اندازی می شود

اینترنت پر سرعت در 30000 روستای کشور راه اندازی می شود

DSC03665به گزارش خبرنگار مطلع الفجر  وزیر ارتباطات و فنا وری در سفر خود به استان کرمانشاه افزود: سعی ما بر این است که تا پایان سال 94 تمامی روستاهای بالای 20 خانوار از نعمت تلفن ثابت برخودار شوند.

واعظی خاطر نشان کرد: برای اولین بار ردیف بودجه استانی را به مجلس پیشنهاد دادیم و چنانچه مصوب شود از این ردیف بودجه به استان کرمانشاه نیز تعلق خواهد گرفت.

وزیر ارتباطات و فناوری در خصوص رومینگ تلفن همراه نقاط مرزی استان کرمانشاه نیز گفت: امیدواریم بتوانیم با مسئولین عراقی در این رابطه هماهنگی های لازم را انجام داده تا در نتیجه قدرت فرکانس را طوری تنظیم کنیم که اختلالی بوجود نیامده و مردم مرز نشین مشکلی در این رابطه نداشته باشند.

واعظی تصریح کرد: تلاش ما این است که پوشش قدرتمند را جایگزین پوشش ضعیف کنیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال 59 تلفن ثابت  در کشور راه اندازی شده، گفت: در حال حاضر 97 درصد از روستاهای کشور حداقل یک خط ارتباطی را  دارند.

واعظی اظهار داشت: در راستای سیاست های دولت پیگیر هستیم که که اینترنت پر سرعت را در روستاهای کشور راه اندازی کنیم که تا کنون در 8 هزار روستا راه اندازی شده است.

 DSC03665

وی از راه اندازی اینترنت پر سرعت در 13 هزار روستای کشور تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: تا پایان سال 94 این تعداد به 30 هزار می‌رسد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد