سرویس: ویژهکد خبر: 75391|14:12 - 1393/09/07
نسخه چاپی

رژیم جنایتکار بحرین با بهره گیری از عناصر مزدور در صدد خاموش کردن شعله مقاومت مردمی است

رژیم جنایتکار بحرین با بهره گیری از عناصر مزدور در صدد خاموش کردن شعله مقاومت مردمی است
IMG_0189به گزارش خبرنگار مطلع الفجر حجت الاسلام والمسلمین محمد طه مهری در خطبه های نماز جمعه گیلان غرب  و در مصلی مسجد جامع شهرستان  به حرکت دون شان سردمداران رژیم بحریم در يورش وحشيانه نيروهاي امنيتي بحرين به منزل آيت الله شيخ عيسي قاسماشاره نمود و گفت : حقیقتا این حرکت با موجي از محکوميت در داخل و خارج اين کشور همراه شده استوی یاد آور شد :اقدام تجاوزکارانه مقامات بحرين به منزل آيت الله عيسي قاسم به عنوان نماد ملي اسلامي و همراه مردم مظلوم بحرين اين اقدام مقامات امنيتي بحرين احمقانه و زبونانه است.

امام جمعه گیلانغرب با توجه به جايگاه والاي ديني و ملي آيت الله عيسي قاسمافزود:اين رژيم تمام ملت را هدف قرار داده است

وی یاد آور شد :اين جنايت بزدلانه از واقعيت بحران اخلاقي سياسي و امنيتي در بحرين حکايت مي کند، واقعيتي که نمي توان با برگزاري انتخابات نمايشي خنده آور بر آن سرپوش گذاشتبلکه در این مسیر مردم بحرین خواهان آزادي، برقراري عدالت و رفع تبعيض و روي کار آمدن نظامي منتخب در کشورشان هستند.

مهری تصریح نمود :اين درخواست‌ها با سرکوبگري رژيم بحرين با همدستي برخي کشورهاي عربي از جمله عربستان روبه‌رو شده است،تا جایی که رژيم بحرين در راه سرکوب بحرين همچنين عناصر پاکستاني را به خدمت گرفته و حتی نيروهاي نظامي مشترک شوراي همکاري خليج فارس موسوم به سپر جزيره نيز در اين راه به رژيم بحرين کمک مي‌کنند.

وی به آمار شهدای آزاد اندیش و مقاوم در بحرین اشاره نمود و ابراز داشت :در اين مدت، مقاومت مردم بحرین ، صدها نفر شهيد يا زخمي شده و يا به زندان افتاده و شکنجه شده‌اند.

حجت الاسلام مهری گفت :رژيم بحرين براي خاموش کردن شعله اعتراضات شمار زيادي از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازي به زندان‌هاي طولاني ‌مدت محکوم کرده است.

وی با اشاره به اینکه حتی خشونت ورزی و زورگویی رژیم بحرین نتوانسته خط مقاومت و انقلاب بحرن را قطع و یا کم جان کند افزود:با وجود همه اين اقدامات، جنبش مردم بحرين براي دستيابي به خواسته‌هاي خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپايي تظاهرات خواهان برآورده شدن اين خواسته‌ها هستند .

امام جمعه گیلانغرب با تاکید بر اینکه ما از همه ملت‌هاي اسلامي مي‌خواهيم از مردم بحرين براي رسيدن به حقوقشان حمايت کنند اظهار داشت : ما اين تجاوز آشکار عليه قداست علم و حرمت نمادهاي ديني را به شدت محکوم مي‌کنيم چرا که اين تجاوز، منجر به ايجاد موجي از خشم و انزجار مردمي و اسلامي مي شود که نمي‌توان آن را کنترل کرد، زيرا آيت الله شيخ عيسي قاسم فقط شخصيتي بحريني نيست، بلکه در قلب مؤمنان در همه کشورهاي اسلامي جا دارد.

 IMG_0188حجت الاسلام مهری همچنین در ابتدای خطبه ها به مقوله اخلاقی و دینی صبر در قران پرداخت و گفت : اگر ملائکه الهي بهشتيان را از ميان همه خصايص به واسطه صبرشان مورد ستايش و سلام قرار مي‌دهند، به اين دليل است که همه خوبي ها به کمک صبر شده و هم چنين تمام زشتي ها و پليدي‌ها به مدد صبر و استقامت است که از انسان دور مي‌شوند و اگر اين موهبت الهي نبود، نه کسب هيچ خير و خوبي ميسر بود و نه دوري از هر شر و بدي . ویبا شاشاره به اینکه محقق نمودن اثرات مثبت و اخلاقی و دینی امر به معروف و نهی از منکر نیازمند صبر و بردباری است با ذکر اینکه ،صبر و شکيبايي اساس هر کار مي باشدادامه داد : مسلم است که در همه کارهاى اجتماعى مخصوصا در برنامه امر به معروف و نهى از منکر، مشکلات فراوانى وجود دارد، و سود پرستان سلطه‏‌جو، و گنهکاران آلوده و خودخواه، به آسانى تسليم نمى‏‌شوند،

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد