سرویس: ویژهکد خبر: 74113|12:35 - 1393/08/29
نسخه چاپی

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی بصیرتی درگیلان غرب مصادف با هفته بسیج

اجرای بیش از 200 برنامه فرهنگی بصیرتی درگیلان غرب مصادف با هفته بسیج

 IMG_0078به گزاش خبرنگار مطلع الفجر گیلانغرب،سرهنگ معصومعلی محمدی از بسیج بعنوان یادگار ارزشمند امام نام برد و گفت: با گذشت سال ها از صدور پیام تاریخی امام(ره) مبنی بر تشکیل بسیج روز به روز عمق تفکر و تدبیر مدبرانه و بینش سیاسی امام بیشتر آشکار می شود.

وی در ادامه  از اجرای برنامه های چشمگیر مصادف با هفته بسیج خبر داد و گفت: در سالگرد نکوداشت هفته بسیج، بیش از 200 برنامه  با رویکرد فرهنگی سیاسی و صدها برنامه درون سازمانی در شهرستان تدوین و اجرا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب تصریح کرد: ویزیت رایگان، افتتاح 5 پایگاه مقاومت بسیج روستایی، برنامه های فرهنگی حلقه های صالحین، افتتاح مسجد زینل خان، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران و بسیجیان دوران دفاع مقدس از اهم برنامه های این هفته است.

وی خاطر نشان کرد: غبار روبی مزار شهدا، برگزاری یادواره های شهدا در مراکز دهستانها، نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، طرح مقابله با دجالواره، برنامه های ورزشی، محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استانی ،اجتماع بزرگ بسیجیان در مجموعه ورزشی شهدا در 5 آذر، برپایی ایستگاههای صلواتی، نمایشگاه های حجاب و عفاف و آسیب های ماهواره از جمله برنامه های دیگر درنظر گرفته شده طی هفته بسیج در این شهرستان است.

 IMG_0078محمدی تصریح کرد: بیمارستان صحرایی نیز در ایام هفته بسیج در بخش محروم گواور با حضور بیش از 20 متخصص و فوق تخصص برپا خواهد شد تا کلیه خدمات پزشکی بصورت رایگان به مردم عزیز شهرستان و همچنین شهرستانهای همجوار ارائه شود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد