سرویس: ویژهکد خبر: 68093|12:00 - 1393/07/03
نسخه چاپی

پیروری در دفاع مقدس به برکت فرماندهی شایسته امام (ره) و ایثارگری رزمندگان محقق شد

پیروری در دفاع مقدس به برکت فرماندهی شایسته امام (ره) و ایثارگری رزمندگان محقق شد

IMG_2369ابراهیم رضایی بابادی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه مقاومت مردم گیلانغرب در چهارم مهر ماه سال 59، در مجموعه ورزشی شهدای گیلانغرب که با حضور معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح، فرماندهان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس برگزار شد افزود: مقاومت مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس برای حراست از کیان اسلامی بی نظیر بود بطوری که تلاش این مردم و حماسه آفرینی های آنها تهاجم گسترده دشمن را ناکام گذاشت.

وی در ادامه ضمن تحسین مقاومت جانانه مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس زیر هجمه آتش بمباران و توپخانه دشمن بعثی افزود: دفاع مردم گیلانغرب و رزم انها تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک ما به دست دشمن نیفتاد.

IMG_2345رضایی تصریح کرد: پیروزی ما در هشت سال دفاع مقدس به برکت فرماندهی شایسته امام (ره)، ایثارگری مردم و نیروهای مسلح وعشایر غیور منطقه بخصوص در حوزه گیلانغرب میسر شد چرا که در این جنگ عشایر نقش آفرینی بسیاری کردند و دلاوری های بی نظیری از آنها در تاریخ مقاومت این شهر ثبت شد. وی گفت: امروز در کشوری زندگی می کنیم که به برکت رهبری های مقام معظم رهبری، جزیره ثبات است و این امنیت و آسایش به هیچ وجه قابل مقایسه با دیگر کشورها نیست. استاندار کرمانشاه اظهار کرد: امنیت امروز کشورمان به برکت خون های ریخته شده شهدا و جانبازی جانبازان و مقاومت آزادگان سرافرازی است که سال ها اسارت در بند دشمن را تحمل کردند و مقتدرانه ایستادگی کردند اما دست از آرمان هایشان نکشیدند و عظمت امروز کشور به برکت انقلاب و حضور مردم است.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اینکه ارائه هر خدمتی از جانب دولت باز هم نمیتواند دینی که مردم مقاوم گیلانغرب بر نظام دارند را ادا کند گفت : دولت مصمم است که خدمات شایسته خود را به این شهرستان مقاوم معطوف نماید

IMG_2368

رضایی در پایان با اشاره به عزم دولت برای توجه بیشتر به توسعه شهرستان گیلانغرب، از احداث دو واحد نیروگاهی بزرگ در آینده نزدیک در این شهرستان خبر داد و گفت: هرچند آن همه ایثارگری مردم غیور این دیار با هیچ خدمتی جبران نمی شود و قابل قیاس نیست اما دولت همه توان و تلاش خود را برای عمران بیش از پیش گیلانغرب بکار خواهد گرفت.

 IMG_2368

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد