سرویس: ویژهکد خبر: 53593|09:56 - 1393/03/22
نسخه چاپی

بیش از چهار میلیارد ریال اعتبار برای آموزش و پرورش گیلانغرب در سال جاری پیش بینی شده است+تصاویر

DSC02300مطلع الفجر-فرماندار گیلانغرب گفت: امسال از محل اعتبارات استانی و ماده 180 برای آموزش و پرورش این شهرستان چهار میلیارد و 350 میلیون ریال پیش بینی شده است.

 به گزارش  مطلع الفجر، فرامرز اکبری در جلسه شورای آموزش و پرورش افزود: این میزان اعتبار بمنظور تعمیر و تجهیز مدارس مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم، خرید لوازم آموزشی و همچنین مرمت و تجهیز اداره آموزش و پرورش تخصیص داده می شود.

مدیر اداره آموزش و پرورش گیلانغرب نیز در این جلسه از برنامه های طرح غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در پایگاه های آموزش و پرورش در مناطق مختلف این شهرستان خبر داد.

DSC02dd297خیراله ناصری گفت: امسال سه پایگاه فرهنگی، هنری و ورزشی با ظرفیت 500 نفر برای اجرای برنامه های غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در گیلانغرب برپا می شود که نسبت به سال گذشته 20 درصد ظرفیت پذیرش این پایگاه ها بیشتر شده است. وی تصریح کرد: در این پایگاه های تابستانی علاوه بر اجرای برنامه های آموزشی همچون رایانه، طراحی، نقاشی، بهداشت، احکام و مسایل قرآنی و نهج البلاغه برای اولین بار از ظرفیت فنی وحرفه ای و هلال احمر نیز برای ارایه آموزش های فنی، تعمیرات خودرو، امداد و کمک های اولیه و فعالیت های هنری ویژه بانوان در زمینه خیاطی، گلدوزی و منجق دوزی استفاده می شود. ناصری افزود: همچنین پایگاه ورزشی در نظر گرفته شده برای طرح اوقات فراغت تابستانی نیز در رشته های شنا، فوتسال، والیبال و تنیس روی میز از اول تیرماه امسال پذیرای دانش آموزان علاقه مند خواهد بود. گیلانغرب در غرب استان کرمانشاه بیش از 65 هزار نفر جمعیت دارد، در سال تحصیلی جاری 9 هزار و 376 دانش آموز در این شهرستان در مقاطع مختلف تحصیلی در 217 آموزشگاه مشغول تحصیل بودندqq

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد