سرویس: ویژهکد خبر: 53227|08:00 - 1393/03/10
نسخه چاپی

یادمان"حرم شهدای گمنام"سومار مهرماه سال جاری افتتاح می شود/یادمان شهدای گیلانغرب یکسال و نیم بطول خواهد کشید

IMG16373270مطلع الفجر-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: همزمان با کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه که در مهرماه سالجاری برگزار می شود، یادمان "حرم شهدای گمنام" سومار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش مطلع الفجر به نقل از مهر، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه  اظهار داشت: یکی از پروژه های مهم ما در بحث یادمانها، یادمان شهدای گیلانغرب است.

سرهنگ علی مراد محمدی با اشاره به اینکه احداث یادمان شهدای گیلانغرب یکسال و نیم بطول خواهد کشید، گفت: یادمان شهدای گیلانغرب در مساحتی بیش از 5 هزار متر مربع انجام می گیرد.

وی تاکید کرد: برای انجام این یادمان به اعتباری بالغ بر 90 میلیارد ریال نیازمند هستیم که خوشبختانه این رقم تامین شده است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: یکی دیگر از پروژه های مهم ما، گسترش و توسعه یادمان "مرصاد" است که طبق برنامه ریزی های انجام گرفته در این برنامه سالن همایش، مجتمع خدماتی فرهنگی و فضای فرهنگی این یادمان توسعه خواهد یافت.

محمدی بیان داشت: خوشبختانه اعتبار لازم برای توسعه یادمان مرصاد تامین شده است که این خود می تواند در سرعت بخشیدن به عملیات این پروژه تاثیرگذار باشد.

وی به احداث یادمان"حرم شهدای گمنام" سومار اشاره کرد و گفت: عملیات اجرایی پروژه یادمان "حرم شهدای گمنام" سومار در آینده ای نزدیک آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه به زمان احداث این پروژه اشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته همزمان با کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه که در مهرماه سالجاری برگزار می شود، یادمان "حرم شهدای گمنام" سومار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

محمدی در پایان اظهار داشت: از دیگر پروژه های ما، احداث یادمان شهدای قصرشیرین و اسلام آبادغرب است که در این باره جلسات و نشست هایی صورت گرفته است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد