سرویس: ویژهکد خبر: 35447|09:01 - 1392/11/09
نسخه چاپی

نخستین یادواره 750 شهید گیلانغرب دهه فجر امسال برگزار می شود

نخستین یادواره 750 شهید گیلانغرب دهه فجر امسال برگزار می شود

IMG_1665مطلع الفجر-سرپرست فرمانداری گیلانغرب از برگزاری نخستین یادواره متمرکز 750 شهید این شهرستان در دوران دفاع مقدس خبر داد و گفت: این آیین معنوی در ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال برگزار می شود.

 به گزارش مطلع الفجر،جبار فرامرزیدر جلسه هماهنگیاین یادواره و برنامه های دهه فجر که در فرمکانداری برگزار شد افزود: برگزاری یادواره شهدا پیش مقدمه برگزاری دو کنگره و یادواره عظیم سرداران، امیران، فرماندهان و 9800 شهید استان کرمانشاه و 5800 شهید رزمنده مناطق عملیاتی گیلانغرب است.

وی تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه این آیین معنوی هفت کمیته فرهنگی، جمع آوری آثار، پشتیبانی، دانشجویی، آموزش و پرورش، بانوان و ورزش در شهرستان تشکیل شده است.

فرامرزی اظهار کرد: زندگینامه همه 750 شهید این شهرستان گردآوری شده است ضمن اینکه وسایل شخصی 200 نفر از شهدای رزمنده مناطق عملیاتی گیلانغرب نیز جمع آوری و در موزه فرهنگی بنیاد شهید بعنوان نمایشگاه دایمی، دایر شده است.

وی با بیان اینکه یادواره های شهدای شهرستان تاکنون بصورت اختصاصی و در بخش های مختلف نظیر یادواره شهدای فرمانده، بسیجی، عشایری، دانش آموزی، کارمندی، فرهنگی و زنان شهیده در قالب 40 آیین برگزار می شد، گفت: آیین نخستین یادواره 750 شهید این شهرستان همزمان با روز انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت پنجشنبه 17 بهمن برگزار می شود.

فرامرزی یادآور شد: اجرای ده ها برنامه فرهنگی ویژه، برگزاری سومین جشنواره منطقه ای گیلانغرب در دفاع مقدس و افتتاح 38 طرح عمرانی و آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی مرکز بزرگ فرهنگی و یادمان شهدای گمنام در این شهرستان با بیش از 80 میلیارد ریال اعتبار دهه فجر امسال در گیلانغرب برگزار می شود.

 ایرنا

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد