سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2922|11:46 - 1391/10/17
نسخه چاپی

رسوايي جديد گروهک نفاق

رسوايي جديد گروهک نفاق

مطلع الفجر-صفحه رسمی گروهک منفور منافقین در فیس‌بوک در يك اقدام ناشیانه با انتشار عکس‌هایی که افراد در آن لباس‌های تابستاني و آستین کوتاه پوشیده‌اند ادعا کرده است اين تصاوير تجمعات امروز کرج و تهران است.

صفحه رسمی این گروهک در فیس‌بوک با حدود ۳۰۰ عضو  دست به انتشار شایعاتي آنچنان ناشیانه  زده است که باعث رسوایی گردانندگان آن شده است . ظاهرا اين اخبار در جهت شستشوي مغزي هواداران اندک اين گروهک ميباشد که در اردوگاههاي مخوف فرانسه و ... اجازه دسترسي به ساير رسانه ها به جز رسانه هاي اين گروهک را ندارند.

در صفحه این گروهک در فیس‌بوک اخبار و تصاویری منتشر شده است که مدعي تجمعاتي در اين روزهاي زمستاني و سرد است در حاليکه افراد حاضر در این عکس‌ها در سرمای سوزناک زمستان آستین کوتاه به تن دارند و درختان سبز می‌باشند.

می خواهند جوانان را شیعه کنند

هیأت علمای لیبی در بیانیه ای ضمن انتقاد از گسترش تشیع در لیبی اعلام کرد: به جوانان کشور درباره کمک به شیعیان یا پذیرفتن مذهب شیعه هشدار می دهیم.

به گزارش عصر ایران به نقل از یونایتدپرس، هیات علما لیبی همچنین درباره آنچه که "تحرکات خطرناک سفارت ایران" در لیبی توصیف شده، هشدار داده است.

صادق الغریانی مفتی کل (روحانی ارشد منصوب حکومت) لیبی هم درباره گسترش تشیع در لیبی هشدار داده و گفته است: فعالیت های مشکوکی در لیبی انجام می شود. برخي اقدام به توزیع کتاب و برگزاری نمایشگاه هایی برای تبلیغ تشیع و گرویدن به این مذهب می کند.

خاتمی: شرایط مهيا نیست

سید محمد خاتمی در دیدار جمعی از اعضای  تحریریه سایت «بازتاب» به مناسبت سالگرد آغاز فعالیت این سایت  در خصوص احتمال معرفي نامز اصلاح طلبان در انتخابات آتي رياست جمهوري گفت:برای اینکه ما بتوانیم  فضا را تغییر دهیم، باید ارزیابی کنیم که آمدن یا نیامدن ما کدام مناسب تر است. معتقدم شرایط حضور اصلاح طلبان به عنوان کاندیدا دادن چندان فراهم نیست، چشم اندازی هم برای فراهم آمدنش نمی بینم.

 به گزارش جرس خاتمي همچنين افزود: خبر نامه نگاری بنده به رهبری با وساطت آقای هاشمی به کلی دروغ است. اگر بخواهم این کار را بکنم، خودم مستقیماً این کار را انجام خواهم داد. نه نامه ای نوشته شده و نه آقای هاشمی واسطه بوده است.

وي تصريح كرد: به هر حال هم دلمان برای کشور و مردم می سوزد و هم خطرات بزرگی جامعه و نظام و مردم را تهدید می کند.

اسرائیل، بزرگترین تهدید صلح جهانی

انديشمند سرشناس آمريکايي، اتهام زني غرب عليه ايران درباره برنامه انرژي هسته‌اي اين کشور و درعين حال چشم‌پوشي آن از اسرائيل به عنوان بزرگترين تهديد صلح جهاني » به باد انتقاد گرفته است.

به گزارش پرس تي وي، نوام چامسکي در مقاله‌اي که در پايگاه خبري آلترنت منتشر شد، نوشت: « تهديد بودن ايران بيشتر دغدغه غرب و ديکتاتورهاي غرب است نه ملت‌هاي عرب.»

چامسکي از اسرائيل به عنوان « تنها قدرت هسته‌اي» در منطقه خاورميانه نام برد و استدلال کرد: « آمريکا از هرگونه تدابيري با هدف نظارت بين‌المللي بر تاسيسات هسته‌اي اسرائيل جلوگيري خواهد کرد. آمريکا همچنين اجازه نخواهد داد تا هيچ اطلاعاتي درباره ماهيت و وسعت تاسيسات و فعاليت‌هاي هسته‌اي اسرائيل منتشر شود.»

اين تحليلگر مسايل سياسي افزود،« ايجاد منطقه‌اي عاري از تسليحات هسته‌اي در منطقه خاورميانه، مستلزم همکاري قدرت‌هاي هسته‌اي از جمله آمريکا و اسرائيل است که از همکاري در اين زمينه خودداري مي‌کنند.»

فروشگاه اسرائیلی در تهران

 نماینده تهران در مجلس از وزیر اقتصاد خواست که درباره راه‌اندازی فروشگاه «هایپر استار» با سرمایه رژیم صهیونیستی در پایتخت ام‌القرای جهان اسلام توضیح دهد.

به گزارش فارس، زهره طبیب‌زاده نوری نماینده تهران  در تذکری به وزیر اقتصاد، خواستار توضیحات سیدشمس‌الدین حسینی درباره علت صدور مجوز و راه‌اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای «هایپر استار» با سرمایه گذاری اسرائیل در تهران و شهرهای بزرگ کشور شد.

باشگاه خبرنگاران

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد