سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2896|18:43 - 1391/10/17
نسخه چاپی

توقف راهیان در ایستگاه پانزدهم/ تیم کرمانشاهی 2 امتیاز خانگی را از دست داد

مطلع الفجر- تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور برابر فولاد یزد در کرمانشاه 2 امتیاز خانگی را از دست داد و به تساوی رسید.

هفته پانزدهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور در کرمانشاه ظهر امروز در ورزشگاه آزادی این شهر با برگزاری بازی تیم های راهیان کرمانشاه و فولاد یزد پی‌گیری شد.

با توجه به تلاش راهیان برای بازگشت به صدر جدول و از طرفی تلاش فولاد یزد برای جلوگیری از سقوط به دسته پایین تر، 2 تیم با انگیزه فراوانی بازی را آغاز کردند.

این انگیره در بازیکنان راهیان کرمانشاه نمود بیشتری داشت به طوری که با حملات پی در پی خود در دقایق ابتدای بازی‌ توانستند اولین گل بازی را وارد دروازه حریف کنند.

آمبونه آچیله بازیکن سیه چرده راهیان در دقیقه 7 اولین گل بازی را به ثمر رساند.

پس از ثبت اولین گل، تیم راهیان کرمانشاه در لاک دفاعی فرو رفت و با تاکتیکی که حملات کمتری را در دستور کار داشت، بازی را ادامه داد و همین مسئله زمینه ساز دریافت گل تساوی از سوی تیم یزدی شد.

غفلت بازیکنان و خط دفاعی راهیان کرمانشاه باعث شد تا مهران درویش بازیکن تیم فولاد یزد از فرصت استفاده کرده و با وارد کردن توپ در دروازه تیم میزبان بتواند نتیجه را به تساوی بکشاند.

2 تیم تا انتهای بازی حملات متعددی را به سوی دروازه حریف انجام دادند که هیچ کدام نتیجه ای در پی نداشت و در نهایت بازی با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

از نکات جالب توجه این بازی می‌توان به تصمیم غیر منتظره رضا عادل، داور بازی در خصوص منصرف شدن از اعلام پنالتی برای راهیان اشاره کرد.

عادل در حالی تصمیم خود را تغییر داد که در ابتدا بر اساس نظر کمک داور، خطای بازیکن فولاد بر روی بازیکن راهیان پنالتی اعلام شد و در نهایت پس از اعتراضات کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد یزد داور نظر خود را تغییر داد و اعلام کرنر کرد.

این در حالی است که چنین تصمیمی در تاریخ فوتبال کم نظیر بوده است.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد