سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2890|16:04 - 1391/10/17
نسخه چاپی

انقلاب "حر" می خواهد نه سلیمان صردها...

مطلع الفجر-آنان که در فتنه 88 سکوت کردند و امروز زبان بلبلی پیدا کرده اند و به شوق پاستور فتنه را محکوم میکنند بدانند انقلاب به امثال سلیمان بن صرد ها احتیاج ندارد. انقلاب حر میخواهد که حتی اگر تا لحظه فتنه نیز...

به گزارش مطلع الفجر به نقل از مرصاد،آنان که در فتنه 88 سکوت کردند و امروز زبان بلبلی پیدا کرده اند و به شوق پاستور فتنه را محکوم میکنند بدانند انقلاب به امثال سلیمان بن صرد ها احتیاج ندارد . انقلاب حر میخواهد که حتی اگر تا لحظه فتنه نیز در جبهه دشمن است در لحظه حساس به امام(ع) بپیوندد. اینان گذاشتند تا ببینند امام بر مسند قدرت میماند و یا فتنه بر امام غالب میشود و چه بسا که اگر فتنه غالب میشد امروز مجیز گوی طاغوتیان بودند.

    این روزها به قول قدیمی ها پیچ تلوزیون را که باز میکنی همه آنها یی که سه سال پیش از ترس آنکه نان و نامشان آجر نشود مهر سکوت بر لبها زده و به ویلاهای شمال و جنوب و منازل پدریشان در شهرهای کمی دور تر از پاتخت گرخیده بودند فریاد به محکومیت فتنه برآورده اند وچنان قراء به خطابه خوانی میپردازند که هر که نداند می انگارد که اینها فتنه را کنترات برداشتند تا اثری از فتنه گری باقی نماند.

چه قدر اين پلان شبیه كوفه است؛ نامه ها را که به حسین (ع) نوشتند، نشستند و با خود اندیشیدند که آیا پای پیمان خود بمانند و یا بشکنند تا ابن زیاد استخوان هایشان را نشکند، دست آخر در این کش مکش ها زمانی که دست به چانه مشغول فکر بودند به خود آمدند ودیدند که سر امام (ع) بر منبر نی قاری قرآن بزم هایشان شده است. خیالشان که راحت شد که حسین (ع) به مسلخ رفته است فریادهای ندامتشان زمین و زمان را پر کرد و علم به خون خواهی برداشتند اما چه سود کار از کار گذشته بود . یکی از این افراد سلیمان پسر صرد بزرگ  طایفه بنی خزاعه بود همان سلیمان بن صرد خزاعی معروف همان بزرگ طائفه ای که امضایش پای چندین نامه افتاده بود . امام (ع)را رها کرد و به کنجی نشست و گفت جنگ میان دو مسلمان فتنه است و ما در فتنه شریک نمی شویم تا آنگاه که خبر شهادت امام (ع) را شنید اعلام توبه نمود و به خونخواهی امام (ع)قیام کرد. قيامي كه هرگز حسين (ع) را زنده نكرد. آنان که در فتنه 88 سکوت نمودند و امروز زبان بلبل پیدا کرده اند و به شوق پاستور فتنه را محکوم میکنند بدانند انقلاب به امثال سلیمان بن صرد ها احتیاج ندارد. انقلاب حر میخواهد که حتی اگر تا لحظه فتنه نیز در جبهه دشمن است در لحظه حساس به امام (ع) بپیوندد. اینان گذاشتند تا ببینند امام بر مسند قدرت میماند و یا فتنه بر امام غالب می شود و چه بسا که اگر فتنه غالب میشد امروز مجیز گوی طاغوتیان بودند.

فتنه که بر پا میشود وقت شناختن مردها از نامردهاست مردها هرچند گمنام مردانه به میانه میدان می آیند و نامردها هرچند مشهور از چشمها پنهان میشوند. به قول چمران: وقتی شیپور جنگ نواخته شود فرق بین مرد و نامرد، تشخیص داده می شود.

اما بعد از فتنه زمان گم شدن مردها و عرض اندام نامردهاست کسی دیگر از شهیدان فتنه یادی نمی کند و همه جا صحبت از محكوميت فتنه است فتنه اي كه با جانفشاني بچه بسيجي هاي بي مدعاي جنوب شهر جمع شد و نانش را امروز برخي خوراك روز و شبشان كرده اند تا قوت بگيرند و براي خدمت بيشتر به ميز رياست برسند. به هر حال عرصه دفاع از انقلاب و ولایت عرصه مقابله با فتنه ها و طی طریق با نور امام است که مختص به یک مرحله یا زمان خاص نیست. باید در تمام این عرصه ها به مثابه "حبیب" یا "حر" بود که انقلاب سلیمان صردها نمی خواهد.  

به قول مرحوم محمد رضا آقاسي : وقت جنگ آمد تماشاگر شدند                        صلح كامد لاله پرپر شدند راستي اينجا كوفه نيست اينجا كربلاست و حسين هنوز 70000000 ميليون يار دارد .

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد