سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2848|16:05 - 1391/10/16
نسخه چاپی

رسیدگی به شکایت دختر جوان از یک نماینده مجلس

رسیدگی به شکایت دختر جوان از یک نماینده مجلس

مطلع الفجر-دختر جوانی که از یک نماینده مجلس به اتهام "تجاوز به عنف" شکایت کرده بود، اکنون مدعی است، نماینده مذکور تمام تلاش خود را انجام داده تا با تطمیع و تهدید، وی را از ادامه پیگیری هایش منصرف کند.

روز دوشنبه 18 دی ماه زمان رسیدگی به شکایت یک دختر جوان از یک نماینده مجلس خواهد بود. به گزارشبولتن نیوزچندی پیش دختر جوانی با هویت "ل.م" از یک نماینده مجلس به اتهام "تجاوز به عنف" به مقامات قضایی و امنیتی شکایت کرد و پرونده ای در این خصوص تشکیل و حتی در محافل سیاسی و برخی رسانه ها نیز این خبر منتشر شد.دختر جوان البته مدعی است که پس از طرح شکایتش، نماینده مذکور تمام تلاش خود را انجام داده است که با تطمیع و تهدید او را از ادامه پیگیری‌هایش منصرف کند اما وی زیر بار این مسئله نرفته و رسما شکایت خود را از طریق مرجع قضایی دنبال کرده است.

وی در عین حال ادعا می‌کند که به جهت رعایت حفظ مصالح و وجهه مسئولین، از طرح شکایت کیفری از نماینده مذکور صرف نظر کرده و دادخواست حقوقی با عنوان "اثبات علقه زوجیت" را به دادگاه ارائه داده که این پرونده قرار است در ساعت 10:30 روز 18 دی ماه در محکمه حقوقی یکی از مراکز استان‌ها رسیدگی شود. بولتن نیوز، به جهت منع انتشار اسامی متهمان تا پیش از صدور رأی قطعی دادگاه و همچنین از آنجایی که معلوم نیست ادعای دختر جوان تا چه اندازه صحت داشته باشد، از انتشار نام متشاکی و جزئیات بیشتر این پرونده معذور است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد