سرویس: تازه های خبرکد خبر: 2829|16:12 - 1391/10/16
نسخه چاپی

و اینگونه رادیو فردا از یک روحانی از دنیا رفته هم وحشت دارد!

مطلع الفجر-یک زندانی امروز نهار نخورد. اعضاء یک تشکل نامه ای نوشتند به دبیر کل سازمان ملل که در ایران حقوق بشر رعایت نمیشود. ده نفر در فلان دانشگاه تجمع کردند که خورشتِ نهارِ امروز جا نیفتاده بود. یک قاچاقچی در آمریکا گفت از ایران پول گرفته تا سفیر عربستان در آمریکا را بکشد.

به گزارش مطلع الفجر به نقل از رایو دیروز،رادیو دیروز، اخباری از این دست معمولاً تیترهای اول و مهم ترین اخبار رادیو فردا را تشکیل می دهند. مهم نیست که آن زندانی معتاد باشد، آن تشکل اصلاً وجود خارجی نداشته باشد و از آن نامه های ارسالی ده ها میلیون به دبیر کل نوشته شده باشد، فقط مهم این است که رادیو فردا یک خبر پخش کند علیه نظام.

اعمال واقعی یا تخیلیِ تنها ۱ نفر یا ۷ نفر از جمعیت ۷۵ میلیونی ایران برای رادیو فردا کافی است تا خبر تهیه کند. اصلاً مهم نیست بقیه جمعیت چه می کنند و به چه می اندیشند. مهم این است که رادیو فردا پول می گیرد تا اخباری تهیه کند که در دستورالعملش نوشته شده ... همین و بس! تجمعات بزرگ امت حزب الله همیشه مورد سانسور واقع می شود. پنج شنبه در ایران غوغا به پا بود... دستجات سینه زنی و زنجیر زنی، هیئات عزاداری و مراسمات نوحه خوانی و مرثیه سرایی و سهم رادیو فردا از انعکاس این همه اتفاقات، سانسورِ کامل اخبار بود و بس. این در حالی است که در مرام نامه رادیو فردا آمده: دانستن حق مردم است! انعکاس همه حقایق، عدم سانسور، عدم تحریف واقعیت ها و خلاصه خیلی از این حرف های عوامفریب.

پیاده روی اربعین و عزاداری این روز هم سانسور شد تا مخاطبان آمریکایی رادیو فردا (که طبق تقسیم بندی اَلکسا، مخاطبان اصلی آن را نیز تشکیل می دهند) متوجه نشوند که برخلاف پخش ترانه ها و آهنگ های مبتذل از رقاصه ها و زنان بدنام در ایام اربعین توسط رادیو فردا، قاطبه جمعیت ایران اسلامی مشغول سوگواری بوده اند. اما نکته تامل برانگیزِ دیگر عدم پوشش خبر ارتحال استاد اخلاق، حضرت آیه الله آقا مجتبی تهرانی توسط رادیو فردا بود! ده ها هزار نفر در مراسم تشییع و تدفین باشکوهِ این عالم ربانی بر سر و سینه زدند و گریستند.

مهم تر آنکه در اتفاقی تقریباً نادر، حضرت آقا شخصاً در تشییع جنازه مطهر ایشان شرکت نموده و نماز میت را خواندند! آقای دکتر احمدی نژاد پشتِ سرِ آقا به نماز ایستاد. آیه الله لاریجانی، رییس قوه قضائیه، آیه الله مهدوی کنی رییس مجلس خبرگان، علی لاریجانی و خلاصه مهم ترین مقامات کشوری در این مراسم باشکوه شرکت نمودند اما از این همه مطلب خبر ساز رادیو فردا با وقاحتِ تمام حتی یک جمله هم به زبان نیاورد! آیا این مساله آشکار کننده ترس و وحشت رادیو فردا از نفوذِ روحانیت راستین مانند آیه الله مجتبی تهرانی و بالطبع حجه الاسلام آقا مرتضی آقا تهرانی ها، آیه الله خوشوقت ها، آیه الله مصباح ها در اعماق قلوب جوانان عاشق اهل بیت و عاشقِ علماء این مکتب نیست؟

به راستی قدرتِ برگزاری تجمعات بی نظیری مانند این تشییع و تدفین های آبرومند را کدام موسسه و دولت و ابرقدرت دارد؟ و این همان نکته است که نه رادیو کذاب و نه مالکان اصلی اش هیچ گاه درک نخواهند کرد. و اگر همه ثروت زمین را انفاق کنی، نمی توانی بین قلب هایشان اُلفت برقرار کنی ولی خدا بین قلب هایشان اُلفت برقرار کرد (قرآن کریم).

رادیو دیروز معتقد است این سانسور و عدم پخشِ خبر به دلیل حفظ روحیه رادیوفرداییهاست که همچنان امیدوار باقی بمانند و دل خوش کنند به این که در ایران هیچ کس با نظام نیست، و همه خواهان ریشه کن شدن آن می باشند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد