سرویس: ویژهکد خبر: 28186|08:22 - 1392/09/20
نسخه چاپی

تعاونی های تازه تاسیس تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

تعاونی های تازه تاسیس تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند

IMG_1773مطلع الفجر-مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گیلانغرب گفت: تعاونی های تازه تاسیس می توانند تا سقف یک میلیارد ریال تسهیلات  قرض الحسنه دریافت کنند

 حامد رشیدپور در گفتگو با خبرنگارمطلع الفجرافزود: این تسهیلات از طریق صندوق مهر امام رضا (ع) پرداخت خواهد شد و,کلیه تعاونی های تازه تاسیس در تمامی حوزه های اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی می توانند از این تسهیلات  قرض الحسنه ارزان قیمت بهره مند گردند.

رشید پور با اشاره به سقف تسهیلات و نحوه پرداخت آن  تصریح نمود: سقف پرداخت تسهیلات یک میلیارد ریال بوده و با توجه به ویژگی های مناسب و اجرایی و پوشش وثیقه کافی و مورد تاییر قابل پرداخت است. وی هدف از ارائه این تسهیلات را بسط فرهنگ ارزشی تعاون در سطح جامعه خواند و گفت: در این طرح اولویت با شرکت های تعاونی است که زنان سرپرست خانوار، روستائیان مناطق محروم و دانش اموخته گان دانشگاهی تشکیل داده اند. مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان گیلانغرب با تاکید بر تازه تاسیس بودن تعاونی برای اخذ این تسهیلات اظهار کرد: این تعاونی ها می توانند به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند تا برای اخذ تسهیلات به صندوق مهر امام رضا (ع) معرفی شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد