سرویس: ویژهکد خبر: 2569|16:06 - 1391/10/13
نسخه چاپی

اجازه انحراف در مسیر جهانی شدن انقلاب را نمی‌دهیم

اجازه انحراف در مسیر جهانی شدن انقلاب را نمی‌دهیم

مطلع الفجر-نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: برای جهانی شدن اسلام انقلاب کردیم و نباید اجازه انحراف در این موضوع مقدس ایجاد شود.

به گزارش مطلع الفجر  به نقل از فارس،حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر امروز در همایش بزرگ یاوران ولایت در محل سالن آزادی شهر سنندج اظهار داشت: با نثار 200 هزار شهید انقلاب دستاوردهایی را در جهان به دست آورده‌ایم که هیچ قلم و متری نمی‌تواند آنها را محاسبه کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک امت پیشتاز، گفت: ملتی که بخواهد در تمام عرصه‌ها الگو و اسوه باشد و بدرخشد  باید این خصوصیات را داشته باشد.

وی با بیان اینکه ملت ایران بیش از سی سال است به عنوان الگوی  نظام اسلامی می‌درخشد اسرار این درخشش را 7 مورد اعلام کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران نخستین ویژگی امت پیشتاز را هماهنگی و همسویی با آرمان‌های رهبری عنوان کرد و افزود: درک درست از رهبری الهی و همراهی با او ضامن سربلندی یک ملت است.

به گفته وی هر امتی که این شناخت صحیح را نداشته باشد یا نمی‌تواند بدرخشد و یا موفقیت آن به صورت مقطعی خواهد بود.

حجت‌الاسلام سعیدی ویژگی دوم ملل پیشتاز را همراهی با آرمان‌های انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: لازمه تحقق این مسئله فراموش نکردن شعارها و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی است و اینکه مردم چرایی شکل‌گیری انقلاب و  را مدنظر داشته باشند.

وی با تاکید بر شعار اصلی انقلاب مبنی بر پیاده‌سازی اسلام در دنیا و نجات مستضعفان، اظهار کرد: برای جهانی شدن اسلام انقلاب کردیم و نباید اجازه انحراف در این موضوع مقدس ایجاد شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران منطق صحیح جمهوری اسلامی برای اداره امور را عامل وحشت قدرت‌های فاسد جهانی از ایران عنوان کرد و با یادآوری نظر یکی از تئوریسین‌های غربی در این باره گفت: هانتینگتون معتقد است انقلاب ایران آئین‌نامه اداره بشر و بزرگ‌ترین تهدید برای تمدن غرب است.

توجه به شرایط زمانی ویژگی سومی بود که حجت‌الاسلام سعیدی به آن اشاره و تصریح کرد: در شرایط کنونی که کشور به سمت قله‌های پیشرفت حرکت می‌کند باید با ایستادگی و درک درست از زمان زورگویان را مایوس کنیم.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی اکنون با بحران‌های بسیاری در جوامع خود روبرو هستند، گفت: آمریکا در دوران تزلزل و سستی به سر می‌برد.

حجت‌الاسلام سعیدی اتکا به مدیران لایق را خصوصیت دیگر ملت‌های پیشتاز عنوان کرد و در تشریح آن گفت: وجود رهبری مقتدر در جامعه شرط لازم اما ناکافی است و کشور به قوای سه‌گانه نیرومند و مدیرانی شایسته برای برقراری حاکمیت دین نیازمند است تا به این وسیله آرمان‌های رهبر و انقلاب محقق شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: صبر و استقامت و تسلیم نشدن در مقابل دشمن از مهم‌ترین خصوصیات جوامع درخشان و مترقی است.

وی تصریح کرد: جبهه کفر در زمان فعلی همان جبهه کفر صدر اسلام است و ابوجهل‌های عصر جدید بر اریکه قدرت تکیه زده و می‌خواهند با فشار به مردم در مقابل اسلام ایستادگی کنند.

حجت‌الاسلام سعیدی تحریم‌های کشور را در راستای فشار به مردم ارزیابی کرد و افزود: ملتی که راه را شناخته و مقصد را بداند استقامت و پایداری می‌کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صرفه‌جویی و قناعت را ششمین خصوصیت ملت‌های پیشتاز دانست و اضافه کرد: بهترین راه در این زمینه توجه به اقتصاد مقاومتی است.

وی تاکید کرد: کاستن از هزینه‌های زائد و تخصیص بودجه‌ها به مسائلی که اولویت بیشتری دارد زمینه‌ساز تحقق هرچه بهتر اقتصاد مقاومتی است.

هفتمین ویژگی جوامع پیشتاز از نظر حجت‌الاسلام سعیدی شناخت ترفند دشمن بود و وی در این رابطه خاطرنشان کرد: ملتی که دشمن را بشناسد در مقابل تهاجم دشمنان غافلگیر نمی‌شود.

سعیدی با بیان اینکه دشمن در وعده‌های خود صادق نیست گفت: مطرح کردن بحث مذاکره تنها ترفند آنها برای فریب جوامع و ملت‌های اسلامی است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران در نظر گرفتن هزینه‌ها برای نظام و مقایسه آن با دستاوردها را موضوع بسیار مهمی‌عنوان کرد و گفت: این ویژگی در انقلاب اسلامی ایران قابل توجه است چراکه به نسبت هزینه‌هایی که انجام داده‌ایم دریافتی‌های بسیاری داشته‌ایم.

وی با اشاره به نثار 200 هزار شهید انقلاب اسلامی تاکید کرد: هیچ قلمی نمی‌تواند دستاوردهای ما در عرصه خاورمیانه و بین‌الملل را محاسبه و ارزیابی کند.

حجت‌الاسلام سعیدی گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال گسترش اسلام ناب محمدی در جهان است و این قضیه در تفکر رهبر، امام و انقلاب کاملا متجلی است.

سعیدی در پایان با اشاره به نقش حیاتی مردم در مهندسی انقلاب هوشیاری آنها در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای پیش‌رو را وظیفه مهم ملت دانست و خواستار دقت نظر کامل در انتخاب فرد اصلح شد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد