کد خبر: 23|13:55 - 1390/03/31
نسخه چاپی

طرح یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در سال‌جاری کلید می‌خورد

فرماندار گیلانغرب گفت: با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار، طرح یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در سال‌جاری کلید می‌خورد.اردشیر رستمی در جلسه امروز شورای مشورتی ایثارگران شهرستان گیلانغرب از اجرای طرح یادمان شهدا و دفاع مقدس و مرکز فرهنگی گیلانغرب خبر داد.

رستمی گفت: عدم یادمان شهدا همواره یک خلا در این شهرستان بود که خوشبختانه با عنایت ویژه مقام معظم رهبری این نقیصه برطرف شد و با اختصاص 50 میلیارد ریال اعتبار این پروژه در سال‌جاری کلید می‌خورد.

رستمی تصریح کرد: 30 میلیارد ریال از این اعتبار از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری و 20 میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استانی تامین می‌شود.

وی در ادامه از برگزاری همایش بزرگ حجاب و عفاف در  مهر ماه سال‌جاری در شهرستان گیلانغرب خبر داد و تاکید کرد: این همایش در 12 محور عفاف و حجاب در آیات قرآنی و روایات اسلامی، در ادیان مختلف، در ایران باستان، در میان ایل کلهر، و حجاب و عفاف و استواری خانواده، خودباوری زنان، نگاه اهل‌بیت (ع)، آسیب‌ها و موانع حجاب در جامعه، نقش حجاب و عفاف در شخصیت و اهمیت روانی زن و فرهنگ ایثار و شهادت در الگوسازی عفاف و حجاب برگزار می‌شود.

اجرای 2 طرح خادم و سپاس به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران با حضور مسئولان در بین خانواده‌های معزز شهدا و نام‌‌گذاری مدارس شهرستان به نام شهدای شاخص از دیگر مواردی بود که وی به آنها اشاره کرد.

شهرستان گیلانغرب، دومین شهر مقاوم کشور 750 شهید، 2200 جانباز و 141 آزاده تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد