سرویس: اقتصادیکد خبر: 16386|10:44 - 1392/04/28
نسخه چاپی

سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری در معدن مولیبدن میانه

سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری در معدن مولیبدن میانه

مطلع الفجر-استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه برآورد اولیه از ارزش سرمایه‌گذاری معدن مولیبدن میانه، بیش از 50 میلیون دلار است، گفت: مردم منطقه بدانند که سرمایه‌گذاران این طرح ده‌ها سال در کنار آنها خواهند بود.

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذاری 50 میلیون دلاری در معدن مولیبدن میانه

به گزارشخبرگزاری فارساز میانه، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در حاشیه بازدید از معدن مولیبدن سیه‌کمر در شهرستان میانه، با قدردانی از سرمایه‌گذاران این پروژه بزرگ، خاطرنشان کرد: مایه خوشحالی است که در این بخش از کشور اسلامی امکانی فراهم شده تا در این شرایط اقتصادی، با علم و آگاهی نسبت به نعمت‌های خدادادی و به برکت سرمایه انسان‌های پاک و صدیق، شاهد شکوفا شدن ظرفیت‌ها باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید امکان بهره‌برداری از این گوهر پاک و اثرگذاری آن در زندگی مردم را پیدا کنیم، افزود: یقینا مردم منطقه نیز برای به نتیجه رسیدن این طرح بزرگ کمک خواهند کرد و جوانان میانه نیز باید خود را برای تحصیل و فعالیت در حوزه معدن آماده کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: انجام 20 هزار متر حفاری در مدت کم، حاکی از اراده بالای سرمایه‌گذاران این طرح است و ما به عنوان مسئولان اجرایی، به جهت رسالتی که بر دوش داریم خود را متعهد می‌دانیم که موانع پیش روی این طرح را برطرف کرده و هر اقدامی که برای پیشرفت کار لازم است انجام دهیم.

وی افزود: به عنوان مقدمه کار، فرماندار میانه قول پیگیری موضوع آب این پروژه را دادند و مصمم هستیم بقیه مشکلات را هم حل کنیم.

علیرضابیگی همچنین از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خواست به عنوان متولی کار، در صدور مجوزهای لازم و ایجاد زیرساخت‌های ارتباطی تسریع کند.

وی با اشاره به اشتغال 150 نفر در مرحله اکتشاف و برآورد ذخیره معدن مولیبدن میانه، گفت: قطعا با آغاز بهره‌برداری و فرآوری معدن شاهد افزایش ده‌ها برابری اشتغال در این پروژه خواهیم بود که به نوبه خود گشایش بسیار بزرگی در این شهرستان محسوب می‌شود.

علیرضابیگی با بیان اینکه برآورد اولیه از ارزش سرمایه‌گذاری معدن مولیبدن میانه، بیش از 50 میلیون دلار است، تاکید کرد: مردم منطقه بدانند که سرمایه‌گذاران این طرح ده‌ها سال در کنار آنها خواهند بود و باید از همین امروز پیش‌بینی‌های لازم برای استمرار این حرکت انجام گیرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد