سرویس: اقتصادیکد خبر: 16083|01:04 - 1392/04/24
نسخه چاپی

نواقص سد تالوار زنجان تا 22 بهمن تکمیل می‌شود

نواقص سد تالوار زنجان تا 22 بهمن تکمیل می‌شود

مطلع الفجر-مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان گفت: همه نواقصات سد تالوار استان زنجان تا 22 بهمن ماه سال جاری تکمیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: نواقص سد تالوار زنجان تا 22 بهمن تکمیل می‌شود

امیر حمیدنیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در قانون بودجه سال 92 نزدیک 73 میلیارد تومان اوراق مشارکت برای استان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته با پیگیری‌های زیاد موفق به فروش 90 میلیارد تومان اوراق مشارکت در استان زنجان شده‌ایم، تصریح کرد: با توجه به گزارشات دریافتی از وزارت‌خانه، درصد فروش اوراق مشارکت در سایر استان‌ها پایین بوده است.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با بیان اینکه با فروش اوراق بهادار نواقصات سد تالوار تکمیل و این سد افتتاح می‌شود، اضافه کرد: این سد آبگیری شده و برای 22 بهمن ماه سال جاری آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پروژه سد تالوار پروژه بسیار عظیمی است که خط اصلی آن شامل 26 کیلومتر است، تاکید کرد: باید به این خط پرداخته شود تا هر چه سریع‌تر آب به استان زنجان برسد.

حمید نیا با بیان اینکه 20 میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به سد تالوار تزریق شده است، یادآور شد: 20 میلیارد تومان نیز به سد گلابر اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تامین اعتبارات سبب تسریع در اجرای پروژه‌ها می‌شود، ادامه داد: در سال جاری با توجه به فروش اوراق مشارکت، شبکه‌های سدهای مختلف استان زنجان اعتبارات خوبی را دریافت کردند.

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان اذعان داشت: متاسفانه درآمد حاصل از فروش اوراق بهادار در خرداد ماه به دست ما رسید.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد