سرویس: ویژهکد خبر: 1568|11:44 - 1391/10/01
نسخه چاپی

خداحافظی کریم انصاری فرد از پرسپولیس

مطلع الفجر-رویانیان نشان داده بیشتر از اینکه در عقد قراردادها به منافع باشگاه فکر کند، دنبال اینست که قراردادهای پر سر و صدا امضا کند و به هر طریقی شده، آنچه می خواهد را به دست بیاورد که یکی از این قراردادها، مربوط به کریم انصاری فرد می شود.

به گزارش مطلع الفجررویانیان نشان داده بیشتر از اینکه در عقد قراردادها به منافع باشگاه فکر کند، دنبال اینست که قراردادهای پر سر و صدا امضا کند و به هر طریقی شده، آنچه می خواهد را به دست بیاورد که یکی از این قراردادها، مربوط به کریم انصاری فرد می شود.

به گزارشبولتن نیوز، کریم انصاری فرد در حالی ابتدای فصل دوازدهم به پرسپولیس پیوست که شاید بتوان این خرید را پر سر و صداترین خرید این تیم نامید اما انگار از این خرید که مبلغ سنگینی را هم به باشگاه تحمیل کرد، چیز زیادی عاید سرخ پوشان نشده است چون امروز به طور جدی خبر جدایی این بازیکن جوان را می شنویم و این در حالیست که مدیریت باشگاه تمایلی به این جدایی ندارد و همچنان مسئله رفتن کریم انصاری فرد از جمع سرخ پوشان توسط مدیران تیم، انکار می شود.

محمد رویانیان در حالی موضوع رفتن کریم را نفی می کند و می گوید این بازیکن جایی نمی رود که مهاجم جوان پرسپولیس که اتفاقا در بازی مقابل ملوان هم هت تریک کرد و نشان داد به کار این تیم می آید، پیشنهاد خوبی از یکی از تیم های اروپایی و لیگ های معتبر اروپا دارد .

پیشنهادی که کریم انصاری فرد دارد ، چه از لحاظ رقم قرارداد، چه از نظر اعتبار لیگی که به آن دعوت شده، شرایط ویژه ای دارد و همین باعث شده تا او تصمیم به جدایی بگیرد.

البته کریم در گفت و گویی که شب گذشته، با خبرنگاران داشت، اعلام کرد که فعلا تصمیم نهایی اش را نگرفته ، اما خبرهای ما حکایت از این دارد که او تصمیمش را گرفته و بازی با ملوان، آخرین بازی او با لباس پرسپولیس بوده است.

کریم انصاری فرد در حالی این تصمیم را گرفته که مدیریت باشگاه هنوز موضوع را انکار می کند اما حتما محمد رویانیان به یاد دارد که سال قبل وقتی می خواست در رقابت با استقلال برنده باشد و کریم انصاری فرد را به این تیم بیاورد، به قراردادی تن داد که در ان عنوان شده بود، کریم در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، می تواند یک طرفه قراردادش را فسخ کند و حالا زمان این رسیده تا مهاجم جوان از این بند قراردادش استفاده کند.

با این شرایط به احتمال فراوان او ظرف چند روز آینده برای انجام مذاکرات نهایی راهی اروپا می شود تا شرایط تیم جدیدش را بررسی کند و در این شرایط است که هنوز مسوولان باشگاه راضی به این جدایی نشده اند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد