سرویس: اقتصادیکد خبر: 14791|18:44 - 1392/04/09
نسخه چاپی

احمدی‌نژاد 25 تیر مهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد شد

احمدی‌نژاد 25 تیر مهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد شد

مطلع الفجر-استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: طرح‌های مهر ماندگار استان تا 25 تیر تکمیل و با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری فارس: احمدی‌نژاد 25 تیر مهمان مردم آذربایجان شرقی خواهد شد

به گزارشخبرگزاری فارساز تبریز، احمد علیرضابیگی پیش از ظهر امروز در حاشیه نشست فرمانداران و بخشداران در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به تاثیرات استانی و ملی سه همایش گذشته، تاکید کرد: قطعا همایش چهارم هم چنین اثراتی خواهد داشت و مقطع تاریخی بسیاری از تحولات اقتصادی خواهد شد.

وی با بیان این که پشتوانه همایش سرمایه‌گذاری، حماسه سیاسی است، افزود: استقبال از این همایش در سطح ملی و جهانی، موضوع بسیار مهمی است و تمام کسانی که در رابطه با این همایش مسئولیت دارند قطعا باید در برگزاری هرچه بهتر آن نقش‌آفرینی کنند.

علیرضابیگی خاطرنشان کرد: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری یک همایش ملی است که به آذربایجان شرقی اختصاص ندارد و این موضوع هم به نوبه خود بسیار مهم است.

وی همچنین بر جلب مشارکت همگانی در برگزاری این همایش و اطلاع‌رسانی مناسب به مردم تاکید کرد و گفت: این همایش تصویر زیبایی از توسعه‌یافتگی ایران و آذربایجان شرقی را به دنیا نشان خواهد داد و ثابت خواهد کرد که ملت ایران، زنده و بانشاط در مسیر پیشرفت حرکت می‌کند.

علیرضابیگی تصریح کرد: بسترهای توسعه و پیشرفت در جمهوری اسلامی به ویژه در آذربایجان‌شرقی فراهم است و حماسه اقتصادی به برکت تلاش‌های خدمت‌گزاران نظام اتفاق خواهد افتاد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین به طرح‌های مهر ماندگار اشاره کرد و گفت: این طرح‌ها در هر جغرافیایی که قرار گرفته‌اند جزو قول‌های دولت به مردم است که باید تکمیل آنها با جدیت از دستگاه‌های مرتبط پیگیری شود.

وی با تاکید بر این که با تمام محدودیت‌هایی که بر دولت اعمال شد این طرح‌ها را انجام خواهیم داد، افزود: طرح‌های مهر ماندگار استان تا 25 تیر تکمیل و با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد و بدین ترتیب آخرین رشحات خدمت‌گزاری دولت را تقدیم مردم خواهیم کرد.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد