سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113415|15:03 - 1402/12/22
نسخه چاپی

دادستان گیلانغرب به اخلالگران نظم درچهارشنبه سوری(چهارشنبه آخر سال) هشدار داد

دادستان گیلانغرب به اخلالگران نظم درچهارشنبه سوری(چهارشنبه آخر سال) هشدار داد
دادستان عمومی و انقلاب گیلانغرب در پیامی به اخلالگران نظم در چهارشنبه سوری(چهارشنبه آخر سال)هشدار داد.

به گزارش مطلع الفجر ،خدرویسی دادستان گیلانغرب با اشاره به در پیش بودن مراسم چهارشنبه سوری، اظهار داشت:با افرادی که بخواهند بدون توجه به هشدارها، با قانون‌شکنی و استفاده از مواد منفجره و اشتعال‌زا، سلامت مردم و امنیت روانی جامعه را خدشه‌دار کنند برخورد قضایی و بازدارنده خواهد شد و دستورات لازم در زمینه مراجع انتظامی و امنیتی صادر شده است.

ایشان با بیان اینکه متاسفانه هر ساله خانواده‌های زیادی در آستانه سال جدید داغدار می‌شوند افزودند:هر ساله در این مراسم عده‌ای با رعایت نکردن نکات ایمنی و بی‌توجهی به هشدار‌ها باعث می‌شوند، افراد زیادی مصدوم شده یا جان خود را از دست بدهند.

وی به خانواده‌ها توصیه کرد نسبت به کنترل و مراقبت از نوجوانان و جوانان حساس بوده و با نظارت بیشتر بر رفتار و اقدامات آنها از بروز حرکات و رفتارهای پرخطر و استفاده از مواد منفجره و محترقه غیرمجاز و خطرساز جلوگیری کرده و مانع انجام برخی رفتارهای هنجارشکن شوند.

دادستان گیلانعرب  در پایان تصریح کرد: مراجع قضایی ، امنیتی و انتظامی شهرستان گیلانغرب  با شادی و شور و نشاط اصولی مردم به هیچ وجه مخالف نمی‌باشند و تمامی اقدامات انجام شده از سوی آنان در راستای پیشگیری از وقوع جرم و صرفا جهت تامین آرامش بیش از پیش همشهریان است.