سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113385|12:42 - 1402/11/22
نسخه چاپی

تصویری، توصیفی؛

تجدید بیعت مردم دومین شهر مقاوم کشور با انقلاب در راهپیایی 22 بهمن+عکس

تجدید بیعت مردم دومین شهر مقاوم کشور با انقلاب در راهپیایی 22 بهمن+عکس
مردم دومین شهرمقاوم کشور گیلانغرب با صحنه های پرشورخوددر مراسم راهپیمایی در روز 22 بهمن حضوری دیگری را خلق کردند.

به گزارش مطلع الفجر ،مردمنجیب و مرزدار  دومین شهرمقاوم غرب کشور با اجتماع در میدان 22 بهمن امام پس از عبور از خیابانهای اصلی شهر شهید بهشتی با سردادن شعارهای ضداستکباری مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسراییل انزجار خود را از هرگونه ظلم و ستم اعلام و ظلم ستیزی مردم ایران اسلامی را فریاد.
در این آیین با شکوه ؛حضور پرشور جوانان، فرهنگیان ،دانش آموزان و اقشار مختلف مردم بویژه زنان این شهرستان در راهپیمایی امروز مشهود بود. 
 


حضورپدران و مادران همراه با فرزندان خردسال خود جلوه هایی از عشق به وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در چشم هر بیننده ای تداعی می کرد و وحدت نسل های مختلف را در دفاع از انقلاب اسلامی را نشان داد. 
 


مسئولان شهرستان در کنار شهروندان گیلانغربی ازساعات اولیه راهپیمایی حضور داشتند فرماندار گیلانغرب نیز در سخنانی در جمع پر شور مردم شهر گیلانغرب نقش مردم در پیروزی ا نقلاب را مهم عنوان کرد و اظهارداشت: در دههای اخیر انقلاب پابت شده مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در هر شرایطی دست ازدست آوردها و آرمانهای امام  وانقلاب برنخواهند داشت .


پروین  ماهیت خصومت ورزی دشمنان علیه ملت و انقلاب اسلامی را یالد اور شد و اظهار داشت : استکبار جهانی با توهمن  خود سعی در دلسرد کردن مردم و حضور اقلیتی و حد اقلی در عرصه انتخابات را  دارد اما قطعا مردم عزیز  ما  با حضور حد اکثری خود  این بار نیز دشمنان را ناکام خواهند گذاشت .