سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113296|09:21 - 1402/09/06
نسخه چاپی

یادداشت؛

گیلانغرب ،"حیاط خلوت" نیروهای سفارشی و پادوهای انتخاباتی نیست

گیلانغرب ،"حیاط خلوت" نیروهای سفارشی و پادوهای انتخاباتی نیست
این گمان باطلی است که پندارند گیلانغرب حیاط خلوت نیروهای سفارشی و پادوهای انتخاباتی آقایان است.

به گزارش مطلع الفجر ،در هر منطقه ای تنها در صورتی به شکل متوازن و عادلانه و بحق امورات در مسیر خدمت صادقانه به مردم پیش میروند که مدیران بر حسب شایستگی و تعهد و تخصص گزینش شوند  نه اینکه محصول و زاده زد و بندهای انتخاباتی  و منفعتی باشیند .

حسب شنیده ها قرار بوده است فردا مدیرجدید گمرک پایانه مرزی سومار معرفی گردد….

گذشته از اینکه طی ماههای اخیر  این منصب بارها دست به دست شده است اما آنچه که در این خصوص محرز است متاسفانه نقش مستقیم آقایانی بوده که در راستای اهداف خاص انتخاباتی پادوان انتخاباتی خود بدون توجه به معیار های شایسته سالاری و بومی گرایی دست به انتصاب زده اند.

 

مع الوصف نیروهای انقلابی و مردم فهیم دومین شهرمقاوم کشور مصرانه از استاندار انقلابی و مقتدر کرمانشاه همچنین فرماندار محترم شهرستان بعنوان فرزند این دیار مصرانه خواستار دستور ممانعت از اجرای تصمیمات ناصحیح منافع طلبان و برخورد با چنین اقدامات منافع گرایانه  افراد فرصت طلب که ماهیت آنها را بیش از پیش نمایان می سازد می باشند

 

 

متاسفانه در شهرستان گیلانغرب به تاکیدات جناب دکتر رئیسی ریاست محترم جمهور هیچ توجهی نمی شود

 

جناب آقای دکتر صحرایی استاندار محترم استان کرمانشاه بعضی از مدیران کل در استان کرمانشاه به جای اینکه نگاهشان به خدا باشد چشم به کدخدا دوخته اند،از شهدا حرف می زنند برعکس شهدا عمل می کنند،حضور افراد سفارشی برای اهداف خاص در مدیریت های ادارات شهرستان گیلانغرب باعث نارضایتی مردم شده است این عملکرد به دولت جناب دکتر رئیسی لطمه وارد نموده است که در بزنگاه های حساس نمایان خواهد شد.

 

بیش از ۸۵دصد مردم گیلانغرب برای تغییر به نفع مردم رای دادند نه تغییر به نفع پیشبرد اهداف خاص کانون های قدرت و قطعا باید مردم به شایستگی شاهد  این رخدادد ف تغییر و اصلاحات باشیند .

 

بعد از گذشت دوسال از دولت جناب دکتر رئیسی در  گیلانغرب از لحاظ مدیریتی تغییرات به نفع مردم نبوده است.

 

با نظر مساعد و نگاه انقلابی جناب دکتر صحرایی و حضور جناب دکتر پروین به عنوان فرماندار گیلانغرب منصوب شد و این انتصاب  امیدواری را در گیلانغرب برای تغییر به نفع مردم ایجاد کرد

چند سال اخیر خانه

اما سوال ما اینجاست آیا حضور تنها یک نفر می تواند پاسخگوی مطالبات انباشته شده ی مردم باشد؟

 

یک مدیرتنها  با تیم مدیرتی کارآمد متشکل  از نیروهای لایق،جهادی و انقلابی می تواند شعارهای دولت سیزدهم را تحقق بخشد

 

امروز مشاهده می شود که  برخی مدیران کل بر خلاف شعار و نگاه دولت عمل می کنند و بر خلاف قانون و تفکیک قوا و تاکیدات مقام معظم رهبری هر سفارشی را برای حفظ جایگاه خود می پذیرند.
 تا مادامی که فضای مدیریتی  در نهادهای گیلانغرب دستخوش گزینش سفارشی و مصلحت اندیشی های عده ای خاص به امید مهره چینی انتخاباتی است  شاکله مدیریت و اجرایی  نمیتواند مستقلا در مسیر تحقق ارمانهای خدمت مدیرانه و توسعه افرین در شهرستان باشد.


اکنون موسم ان رسیده است که فضای کلان شهرستان از نیروهای مستهلک و سفارشی  که چند صباحی است  کارایی و انگیزه خود را باخته ،خانه تکانی کرد و این غبار معرفی های سفارشی  و نمود چهره های در نقش  پادو انتخاباتی از چهره مدیریتی  این شهر مظلوم زدوده شود .