سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113286|12:48 - 1402/09/03
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

نقش آفرینی در همه صحنه ها از خصوصیات بارز وجود بسیج است

نقش آفرینی در همه صحنه ها از خصوصیات بارز وجود بسیج است
اما جمعه گیلانغرب گفت :نقش آفرینی در همه صحنه ها وایجاد امنیت جامعه از خصوصیات بارز وجود بسیج است

 

به گزارش مطلع الفجر ،به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام موسوی امام جمعه گیلانغرب  درمراسم با شکوه اقتدار،بسیج  طی سخنانی اظهار داشت:  حرکت بسیج بر مدار اخلاص و تقواست که به بسیج معنا می‌دهد و بسیج را چنان آماده نموده که از هیچ چیزی نمی هراسد وبر همین اساس است که برای آحاد جامعه و مستضعفین  بسیج مظهر لطف خداست.
وی تصریح کرد :چرا که آسایش را در زمانهای سخت برای خود کنار می گذارد تا دیگران از نور آن بهره گیرند.
حجت الاسلام موسوی  افزود :نقش آفرینی در همه صحنه ها وایجاد امنیت جامعه از خصوصیات بارز وجود بسیج است
 

 


سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان گیلانغرب در سخنانی از بسیج به عنوان مایه امید انقلاب رهبری ملت ایران و خانواده ایثارگران نام برد و گفت: بسیج مظهر همبستگی اجتماعی و مردم سالاری است .
وی ابراز داشت:بسیج در دفاع و امنیت حضور دارد در فرهنگ هنر علم و فناوری و محرومیت زدایی حضور دارد بسیج یک فرهنگ و مکتب و نوایی دلنشین است چرا که نوای دلنشین تفکر تفکر بسیجی است که انقلاب شکوهمند اسلامی را به دنیا صادر نمود و محور مقاومت را در منطقه بوجود آورده است ملت‌ها را در مقابل حاکمان ظالم قرار داده است.
 


 دکتر پروین ؛فرماندار نیز اقتدار جمهوری اسلامی را امروز به برکت و وجود نیروهای مسلح و بسیج دانست و گفت :حضور بسیج در همه عرصه‌ها و به ویژه در دفاع مقدس تضمین کننده حیات انقلاب بوده که در ۸ سال دفاع مقدس پوزه استکبار جهانی را به خاک مالید امروز نیزاین تفکر وجود دارد که اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان داده است .
وی ابراز داشت:همین نفکر بود که از آن  سردار سلیمانی ها  و جنبش های مقاومت از آن بیرون آمد و این تفکر همچنان باید حفظ گردد.