سرویس: اجتماعیکد خبر: 113283|13:41 - 1402/09/01
نسخه چاپی

حجت الاسلام والمسلمین غفوری؛

ارتباطات مردمی قوی ترین ومهترین بخش کار امامت جمعه است

ارتباطات مردمی قوی ترین ومهترین بخش کار امامت جمعه  است
نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه گفت :ارتباطات مردمی قوی ترین ومهترین بخش کار امامت جمعه در عرصه مدیریت فرهنگی واجتماعی است.

به گزارش مطلع الفجر ،نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرمانشاه امروز وارد شهرستان گیلانغرب شد ومورد استقبال مسئولین ومردم این شهرستان قرار گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمین غفوری پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام در جمع مسئولین ومردم گیلانغرب در سخنانی با اشاره به اینکه بحمدالله عرصه دینی و فعالیتهای فرهنگی انروز به شکوفایی ویژه ای رسیده است  اظهار داشت: آنچه که رهبر معظم انقلاب از ائمه جمعه می خواهند این است که ارتباطات مردمی قوی ترین ومهترین بخش کار امامت جمعه در عرصه مدیریت فرهنگی واجتماعی است.
 


 وی با بیان اینکه تاسیس نماز جمعه را خدواند بیان فرموده افزود :نماز جمعه از مصادیق روشن وبارز یاد خداست اجتماع در نماز جمعه نزول و رحمت الهی را هم به دنبال دارد چرا که نماز جمعه موعظه است جایگاه نماز جمعه تبیینی است اعم از معارف و جایگاهی برای اعلام مواضع رسمی نظام جمهوری اسلامی است .
 


 حجت الاسلام والمسلمین غفوری تصریح کرد: آگاه ساختن جامعه نسبت به طرح‌ها و توطئه‌های دشمن وظیفه‌ای است که امام جمعه در قبال آن دارد وی با اشاره به جنایات صهیونیست‌ها گفت امروز هیمنه استکبار و صهیونیست فرو ریخته و به فضل خدا شاهد پیروزی مردم مظلوم غزه درمقابل نه تنها اسرائیل وآمریکا بلکه درمقابل صهیونیست بین الملل نیز خواهیم بود .
در پایان از زحمات حجت الاسلام مجتبی فاطمی نسب امام جمعه سابق گیلانغرب  تقدیر  وحجت الاسلام سید عباس موسوی بعنوان امام جمعه جدید گیلانغرب معرفی شد