سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113271|08:18 - 1402/08/22
نسخه چاپی

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب:

بستر دیجیتال ظرفیت بالقوه برای تولیدو نشرآثار فاخرانقلاب است

بستر دیجیتال ظرفیت بالقوه برای تولیدو نشرآثار فاخرانقلاب است
فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب گفت :بستر فضای مجازی وظرفیت دیجیال میدان بالقوه رشد و نمو اثار فاخر در نشر معارف انقلاب و تبلور استعداد چهره های جوان و متعد انقلابی است .

به گزارش مطلع الفجر ،سرهنگ محمد جواد نجفی  ضمن تشریح اهداف خصمانه دشمن در 4 دهه از عمرانقلاب اسلامی  اظهار داشت: اکنون در عصر هجمه  وجنگ نرم و تقابل جنگ چند لایه و هیبریدی دشمن با آفندی از جنس فضای مجازی و تاکتیک و تکنیک هایی برخواسته از  داده‌ها و سیگنالهای هدایت شده  و طراحی شده بستر دیجیتال هستیم .

وی به ماهیت و نقش کلیدی فناوریهای دیجیتال  از حیث فناوریهای دیجیتال تحول افرین و کارکردهای هوش مصنوعی  و نقش انها در مدیریت بحرانهای ، لجستیک و حتی بستر شبکه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: قطعا اگر ما از این ظرفیت  و بستر دیجیتال نتوانیم در راستای اقدامات آفندی بهره ببریم ، باید خود را برای باختن انچه به عنوان ارزشها و دستاوردهای ذی قیمت  است آماده کنیم .

 

سرهنگ نجفی به ارمانهای و ارشهای انقلابی اشاره و ابراز داشت : انقلاب اسلامی به جهت داشتن محتوای غنی از سال‌های گذشته همواره مورد تهاجم فرهنگی دشمنان قرار گرفته و دشمنان به دنبال این هستند ارزش‌های اسلامی و انقلابی را تحت عملیاتی سازمان‌یافته مورد هجمه قرار دهند.

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  ابراز داشت: برنامه دشمن در تولید ناامیدی و ایجاد فاصله در بین طبقات اجتماعی امروز بیشتر از هر وقتی آشکار است و باید از این بستر به بهترین شکل ممکن استفاده کرد تا بتوانیم در آن به پردازش جهاد تبیین روی آوریم.

وی با اشاره به اینکه مأموریت جهاد تبیین در فضای مجازی نیازمند داشتن سواد رسانه است، گفت: امروز "تولید محتوا در فضای دیجیتال" از اهمیت بسیاری برخوردار است چرا که افراد زیادی در این عرصه فعالیت می‌کنند و رسالت ما این است که با استفاده از این فضا بتوانیم بر اساس پیش‌بینی و پیشگیری محصولات خوبی را به ظهور برسانیم.

دکتر نجفی ضرورت  استعداد یابی نخبگان ارزشی  را خاطرنشان  و گفت: هدف از برگزاری  رویداد "تولید محتوای دیجیتال"، شناسایی افراد نخبه در این حوزه و معرفی آنها به رویداد کشوری است که امید است این رویداد در سطح استانی با کیفیت خوب صورت پذیرد.

وی گفت: خوشبختانه سازمان فضای مجازی بسیج از چند سال گذشته کار خود را به شکل کاملاً حرفه‌ای در حوزه تولید محتوای دیجیتال آغاز کرده و به صورت تخصصی در این زمینه پیش رفته که خوشبختانه علاوه بر ایجاد زیرساخت‌ها اقدامات خوبی در این راستا شکل گرفته است.

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب از همه نخبگان، مهندسین نرم افزار و فعالیت حوزه محتوای دیجیتال خواست تا با اعلام حضور و ورود به این بستر حرکت ضمن حرکت  به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای دیجیتال بومی، راه را برای تولید محتواهای فاخر و ارزشمند و به میدان داری و معرفی جوانان و چهره های دانشمند و فعال است فراهم اورند .