سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113266|10:10 - 1402/08/13
نسخه چاپی

توصیفی ، تصویری ؛

خروش انقلابی و استکبارستیز مردم دیار کلهر در گیلانغرب+عکس

خروش انقلابی و استکبارستیز مردم دیار کلهر در گیلانغرب+عکس
مرزنششینان در شهرستان‌گیلانغرب همزمان با ۱۳ آبان ماه با خروش انقلابی و استکبار ستیز خود در راهپیمای با شکوهی حماسه‌ای دیگر رقم زدند.

به گزارش مطلع الفجر ؛مرزنشینان غرب کرمانشاه در شهرستان‌گیلانغرب مصادف با ۱۳ آبان ماه همزمان با سراسر کشور با خروش انقلابی و استکبار ستیز خود در راهپیمایی با شکوهی حماسه‌ای دیگر در دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی رقم زدند.

امروز و همزمان با سیزدهم آبان ماه اقشار مختلف مردم  در گیلانغرب در کنار دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به راهپیمایی پرداختند.

 

اما راهپیمایی امروز آنها متفاوت تر از همیشه و با رنگ و بویی فلسطینی و با تشییع نمادین کودکان شهید غزه برگزار شد هرچند که در تمامی سال های گذشته دفاع از مردم مظلوم فلسطین و شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل جزو لاینفک شعارهای مردم استان و گیلان غرب بوده است.

 

راهپیمایان گیلانغربی در روز ۱۳ آبان امسال با در دست داشتن پرچم فلسطین  و دست نوشته ها و پلاکاردهایی با محتوای دفاع از فلسطین، روز دانش آموز را گرامی داشتند.

 

آنها که این روزها سوگوار و دل ریش از فجایع انسانی و نسل کشی رژیم غاصب اسرائیل در غزه هستند، راهپیمایی سیزدهم آبان ماه را فرصتی مغتنم برشمردند تا منادی بی پناهی و مظلومیت مردم باریکه غزه باشند.