سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113265|00:32 - 1402/08/10
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب ؛

در مواجهه با جنگ نرم ؛روشنگری و جهاد تبیین را نباید فراموش کنیم+عکس

در مواجهه با جنگ نرم ؛روشنگری و جهاد تبیین را نباید فراموش کنیم+عکس
فرمانده سپاه گیلانغرب گفت:در مواجهه با جنگ نرم ؛روشنگری و جهاد تبیین را نباید فراموش کنیم چرا که دشمن منتظر غفلت ما ازنسل جوانی است که تشنه واقعیتهاست.

به گزارش مطلع الفجر ،سرهنگ نجفی :نهضت انقلاب اسلامی بر اساس آرمانهای مبتنی بر مکتب اسلام است/در مواجهه با جنگ نرم ؛روشنگری و جهاد تبیین را نباید فراموش کنیم

سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب  یادواره ۳۸ شهید آبان ماه و یکصد شهید دانش آموز در محل یادمان شهدای گمنام این شهرستان اظهار داشت:

شهدای ما یک عقیده ،آرمان و هدفی داشتند  که در راستای این هدف و ارمان جهاد کردند و جان خود را فدا نمودند  .

وی ماهیت انقلاب اسلامی را  برگرفته از مبانی و  منظومه اسلامی یاد کرد و تصریح نمود : به طور کلی می توان گفت نهصت انقلاب اسلامی بر اساس آرمانهای مبتنی بر مکتب اسلام است.

نجفی با محکومیت جنایات رژیم منحوس و دد منش اسراییل  ابراز داشت :یکی از آرمان های ما از ابتدا و تا اکنون و در آینده دفاع از مظلوم و مستضعفین است،امروز حمایت نظام جمهوری اسلامی از ملت مظلوم فلسطین در راستای همین تحقق این آرمان مقدس است.

فرمانده سپاه گیلانغرب ضمن اشاره به لزوم توجه به جهاد فرهنگی افزودند: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک جهاد است که هدف از آن این است که  بین مکتب شهدا و نسل جوان امروز فاصله ای رخ ندهد.

وی با عنوان اینکه امروز ضرورت بیش از پیش فضای مجازی و روشنگریهای مستمر احساس می شود و قطعا میتوان در برهه ای که دشمن با توسل به رسانهای خود سعی در عوض کردن  جایگاه جلاد و شهید است  با استفاده از روشنگری و اقامه و مشارکت  متعهدانه دز عرصه جهاد تبیین توطیه دشمن را خنثی کرد .
 

در این مراسم  همایون نکوکاریان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان گیلانغرب ضمن خیر مقدم گوئی به حضار، اظهار داشت:

این افتخار نصیب همه ما شده که امروز از شهدا یاد کنیم اجر این کار کم نیست همانگونه که امام راحل فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی ابراز داشت :اما این برای ترویج فرهنگ و مکتب شهدا در میان نسل جدید کافی نیست،علاوه بر برگزاری یادواره شهدا تلاش همه باید ترویج سیره و مکتب شهدا در تمام ارکان جامعه باشد.

نکوکاریان تصریح کرد :یکی از جلوه های سیره شهدا، خالصانه و صادقانه  خدمت کردن به مردم است و امروز اگر هدف مسئولین زنده نگه داشتن یاد شهدا هستند باید به مانند شهدا خالصانه به مردم خدمت کنند.

در خلال این آیین معنوی شاعران آیینی در محکومیت جنایات اسراییل در غزه و همچنین مدح جایگاه متعالی و معنوی شهدا شعر سرودند و در پایان نیز مداح برجسته منطقه حاج حسین مشکینی فضایی  معنوی را با شمیم معنویت یاد شهدا در مراسم تداعی کرد .

در پایان نیز از جمعی از چهره های فرهنگی و فعال عرصه بسیج قدردانی و تجلیل شد