سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113261|11:37 - 1402/08/04
نسخه چاپی

با حضور مسئولان؛

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان گیلانغرب برگزار شد+عکس

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان  گیلانغرب  برگزار شد+عکس
اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان گیلانغرب با حضور جانشین ستاد تخصصی اقشار و متخصصین سپاه حضرت نبی اکرم .ص. استان کرمانشاه ، فرماندهی سپاه شهرستان، مسئولان شهرستان و اقشار بسیج برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان  گیلانغرب  با حضور جانشین ستاد تخصصی اقشار  و متخصصین  سپاه حضرت نبی اکرم .ص. استان کرمانشاه ، فرماندهی سپاه شهرستان، مسئولان شهرستان  و اقشار بسیج  برگزار شد.

اجلاس مجمع بسیجیان شهرستان گیلان غرب با حضور مسئولان شهرستان و کارگروه های مختلف این مجمع در مجموعه فرهنگی یادمان شهدای گمنام  این شهر برگزار شد.


سرهنگ پاسدار حامد پیرو جانشین ستاد تخصصی اقشار ناحیه گیلانغرب  ضمن تشریح اهداف  مجمع  افزود: شجره طیبه بسیج در همه عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری چشمگیر، مستمر و فعال داشته و همواره در تمام فراز و نشیب‌ها برای رفع مشکلات و کمک به آحاد جامعه حاضر و در صحنه بوده است.

 

وی بیان کرد: در برهه کنونی نیز بسیج در قالب هیأت‌های اندیشه وز با بهره گیری از توانایی‌های نخبگان بسیجی در کنار و همراه مسئولان نظام مقدس اسلامی و دولت مردان برای رفع مشکلات و معضلات جامعه گام بر می‌دارد.

پیرو ابراز داشت : مجمع بسیجیان شهرستان گیلان غرب دارای 6کارگروه فعال شامل کارگروه‌های آموزش، تحقیقات و فن آوری، اقتصاد و زیربنایی، فرهنگی و اجتماعی، زن و خانواده با اولویت تحکیم خانواده و جوانی جمعیت، بهداشت و سلامت،، تربیت و آموزش، در سطح شهرستان است که در این نشست بخشی از دستاوردها این کارگروه‌ها توسط مسئولان هر بخش ارائه شد.


بروز رسانی میشود ….