سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113248|02:17 - 1402/07/24
نسخه چاپی

فضای مجازی میدان جنگ است و نباید از آن غفلت کرد

فضای مجازی میدان جنگ است و نباید از آن غفلت کرد
جانشین فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب با تاکید به تداوم خط خصمانه دشمن در جبهه عقیدتی و فتنه انگیزی او گفت:فضای مجازی میدان جنگ است و نباید از آن غفلت کرد .

به گزارش مطلع الفجر ،سرهنگ  پاسدار حامد پیرودرکارگاه توانمند سازی جهادگران و فعالان فضای مجازی  با حضور کارشناسان استان کرمانشاه ،از فعالان فضای مجازی به عنوان افسران سایبری  خط مقدم رسانه ای مقابله با تهاجم جنگ روانی دشمن دانست و گفت:امروز شما بسیجیان هم در میدان اصلی و هم در عالم آرزو، سیاست های دشمن را ناکام و متوقف کرده اید و باید گفت شما هنرمند در شکستن کاخ آرزوی دشمنان هستید.

وی با اشاره به اینکه برخلاف 3 دهه قبل امروز جنگ دشمن از صحنه و خاکریزهای فیزیکی به جنگ نرم کشده شده است : قطعا حق جاری است و باطل صف کشیده و صحنه همان صحنه است و امام در وسط میدان است و این شما هستید که به عنوان افسران سایبری به او لبیک گفته اید.
 

جانشین فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب با تشریح محورهای عملیات ترکیبی و ماهیت جنگ هیبریدی دشمن  و نقش او در فتنها و حمایت از التهابات اجتماعی ابراز داشت:بدون شک فضای واقعی و میدان است و ما نباید این فضا را از دست بدهیم لذا امروز می‌بینیم که آنچه رسانه‌های وابسته به مثلث عبری، غربی و غربی  در برههای مختلف برای فریب مردم استفاده می‌کردند امروز به آفت کار خودشان بدل شده و عملا اعتبار آنها را به دلیل دروغ‌پردازی‌هایشان به شدت تخریب کرده است.

گفتنی است در کارگاه توانمند سازی امروز بسیجیان تشریح فعالیت در حوزه شبکه های اجتماعی  و تقویت ردها در حوزه تولید محتوا ارایه شد .

 

.