سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113240|11:42 - 1402/07/15
نسخه چاپی

معاون استاندار کرمانشاه:

باید با وحدت و هماهنگی خدمتگزار مردم و پیگیر آبادانی کشور و استان باشیم

باید با وحدت و هماهنگی خدمتگزار مردم و پیگیر آبادانی کشور و استان باشیم
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولان خادم مردم هستند، گفت: باید با وحدت و هماهنگی خدمتگزار مردم و پیگیر آبادانی کشور و استان باشیم.

به گزارش مطلع الفجر ،علی شعبانی ؛ با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مسئولان خادم آیین تودیع و معارفه فرماندار گیلانغرب در جمع اعضای شورای اداری و تامین این شهرستان با بزرگداشت هفته فراجا و درود به تمامی شهدا، مردم هستند، گفت: باید با وحدت و هماهنگی خدمتگزار مردم و پیگیر آبادانی کشور و استان باشیم.

 وی گفت: مردم مقاوم گیلانغرب در هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از کیان اسلامی جانانه رشادت، ایثار، فداکاری و مقاومت کرده و در این راه شهدای بسیاری که ۱۱۰ نفر آنان را زنان شهیده تشکیل می دهند، تقدیم کردند.

شعبانی  افزود: به برکت نفس مسیحیایی امام راحل، انقلاب اسلامی تشکیل شد و اساس این انقلاب خدمت به مردم است.

وی اظهار کرد: امام راحل با همراهی مردم به کشورمان اقتدار، استقلال و عزت بخشید و به برکت این انقلاب، روحیه اعتماد به نفس و خودباوری در مردم ایجاد شد به طوری که امروز شاهد حضور پویای جوانان و نوجوانان و جلسات پرسش و پاسخ در دانشگاه ها با حضور مسئولان ارشد هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: در نظام جمهوری اسلامی مسئولان خادم مردم هستند و اگر کسی خادم مردم نباشد نمی تواند مسئول باشد. امروز به برکت انقلاب و نظام، همه مسئولان باید در قبال مردم پاسخگو و خدمتگزار باشند.

شعبانی افزود: ما امروز در انقلاب اسلامی در نقطه حساسی قرار داریم و با نفس قدسی امام راحل و هدایت های رهبر معظم انقلاب اسلامی و مجاهدت های سربازان امام عصر(عج) در تمام حوزه ها به جایی رسیدیم که بدون اراده نظام جمهوری اسلامی، چیزی در منطقه محقق نمی شود.

وی گفت: امروز جمهوری اسلامی به اقتدار در بسیاری از حوزه ها رسیده و در منطقه خاورمیانه حرف اول را می زند از این رو استکبار جمع شده اند تا جمهوری اسلامی گفتمانش را به دنیا صادر نکند ولی ما پای این انقلاب خون داده ایم و هنوز هم راه شهادت ادامه دارد و تقدیم ۵۱ شهید فراجا در ۶ ماهه اول امسال گواه این ادعا است.

شعبانی اضافه کرد: دشمن به دنبال این است که مردم طعم شیرین خدمت را احساس نکنند از این رو ما وظیفه داریم با وحدت و هماهنگی خدمتگزار مردم و آبادانی کشور و استان باشیم.

وی در ادامه از زحمات « وحید محمدی » فرماندار سابق گیلانغرب قدردانی و برای « علی پروین » فرماندار جدید گیلانغرب برای خدمت رسانی به مردم آرزوی موفقیت کرد.

در پایان این جلسه « علی پروین » به عنوان فرماندار جدید گیلانغرب معرفی و از زحمات « وحید محمدی » فرماندار سابق گیلانغرب که ۱۸ ماه در سمت فعالیت داشت قدردانی شد.

پروین فرماندار جدید گیلانغرب دانش آموخته رشته فیزیولوژی در مقطع دکترا است و سوابقی همچون مدیریت آموزش و پرورش، مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات، رییس هیات نظارت بر انتخابات گیلانغرب و مدرس دانشگاه داشته است.

شهرستان گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع مساحت و ۷۲ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه است و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.