سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113237|11:21 - 1402/07/15
نسخه چاپی

فرماندار جدیدگیلانغرب؛

مردم گیلانغرب دین خود را به نظام ادا کرده اند و لایق بهترین خدماتند/ برای رفع مشکلات بر زمین مانده، کمر خدمت بسته‌ام+عکس

مردم گیلانغرب دین خود را به نظام ادا کرده اند و لایق بهترین خدماتند/ برای رفع مشکلات بر زمین مانده، کمر خدمت بسته‌ام+عکس
دکتر علی پروین فرماندار گیلانغرب گفت :مردم این منطقه در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام ادا کرده اند و اکنون لایق بهترین خدمات هستند.

به گزارش مطلع الفجر ،دکتر علی پروین روز شنبه  در آیین تودیع و معارفه فرماندار گیلانغرب که با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه برگزار شد، با بیان اینکه وامدار هیچ فرد و گروهی نیستم، گفت : مدیریت فضیلت نیست و فضیلت انسان به تقوا است از این رو با خدمت جهادی و تلاش شبانه روززی در کنار مردم پیگیر مشکلات منطقه خواهم بود.

وی در خصوص ضرورت توسعه و تعالی سطح خدمات به مردم این دیار افزود:  مردم این منطقه در هشت سال دفاع مقدس دین خود را به نظام ادا کرده اند و اکنون لایق بهترین خدمات هستند.

پروین گفت: با حمایت مردم و مسئولان شهرستان گیلانغرب برای رفع مشکلاتی که بر زمین مانده کمر خدمت به مردم را بسته ام. از مهم ترین نیازهای این منطقه تعریض راه اصلی گیلانغرب به اسلام آباد غرب و ۲ بانده شدن آن ، ۲ بانده شدن و احداث راه زله زرد به سومار، ایجاد صنایع پتروشیمی و پتروپالایشگاه با توجه به وجود معادن قیر طبیعی در این منطقه و ارائه تسهیلات مشاغال خانگی برای ایجاد اشتغال مردم است که موارد احصا شده و پیگیر آن هستم.
 

وی اظهار کرد: فرمانداری متعلق به تمام مردم با هر افکار و سلیقه ای است و در کارها نیز قانون فصل الخطاب است چون هرجا که قانون کوتاهی شد باعث اعتماد سوزی می شود.

فرماندار جدید شهرستان گیلانغرب همچنین با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال جاری و با بیان اینکه وامدار هیچ فرد و گروهی نیستم، گفت: در برگزاری انتخابات ضمن تلاش برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای، رعایت مر قانون را خواهیم داشت و وام دار هیچ کاندیدایی نخواهیم بود.
 

فرماندار جدید گیلانغرب معرفی شد

در پایان این جلسه « علی پروین » به عنوان فرماندار جدید گیلانغرب معرفی و از زحمات « وحید محمدی » فرماندار سابق گیلانغرب که ۱۸ ماه در سمت فعالیت داشت قدردانی شد.

پروین فرماندار جدید گیلانغرب دانش آموخته رشته فیزیولوژی در مقطع دکترا است و سوابقی همچون مدیریت آموزش و پرورش، مسوول دفتر نظارت و بازرسی انتخابات، رییس هیات نظارت بر انتخابات گیلانغرب و مدرس دانشگاه داشته است.

شهرستان گیلانغرب با ۲ هزار و ۵۸۵ کیلومتر مربع مساحت و ۷۲ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان کرمانشاه است و ۳۲ کیلومتر مرز مشترک با عراق دارد.