سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113228|08:12 - 1402/07/11
نسخه چاپی

تصویری، توصیفی؛

مراسم جشن هفته وحدت در گیلان غرب برگزار شد +عکس

مراسم جشن هفته وحدت در گیلان غرب برگزار شد +عکس
به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر گرامی اسلام (ص) جشن وحدت درمسجد جامع گیلانغرب برگزار شد.

به گزارش مطلع الفجر ،مراسم با شکوه جشن وحدت با حضور حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه شهرستان ،فرمانده سپاه ، فرمانده انتظامی ، مسئولان و آحاد مردم به مناسبت هفته وحدت و ایام میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت پیامبر گرامی اسلام (ص) جشن وحدت درمسجد جامع گیلانغرب برگزار شد.
امام جمعه شهرستان گیلانغرب در این مراسم با شکوه جشن ضمن تبریک میلاد مبارکه  و هفته وحدت از دست اندرکاران مراسم جشن میلاد تقدیر کرد و ابراز  داشت :بدون شک  وحدت امت اسلامی از صدر اسلام مهم بوده است و اکنون نیز مسلمانان باید در مقابل تفرقه افکنی دشمن، اتحاد خود را حفظ کنند.
وی تصریح کرد :دشمنان اسلام و مسلمین در طول تاریخ به خصوص در زمان معاصر با تمام وجود می کوشند که بین اقوام و پیروان مذاهب اسلامی تفرقه ایجاد کنند تا از این طریق به مقاصد شوم خود برسند.

حجت الاسلام فاطمی نسب ابراز داشت: امروز ضروری ترین نیاز جامعه مسلمین وحدت است و حضرت امام خمینی(ره) این نیاز را خوب تشخیص دادند و بایستی این فرصت را مغتنم بشماریم.
 در خلال این مراسم  برنامه های متنوعی برگزار شد که از ان جمله مولودی خوانی و اهدای جایزه نقدی  به اسامی مزین به القاب و اسم متبرک پیامبر  .ص. بود و در پایان مردم عزیز مهمان سفره با برکت نبوی بودند .