کد خبر: 113221|10:17 - 1402/07/07
نسخه چاپی

رییس منابع طبیعی خبر داد؛

دستگیری، باند سوداگران شیرین بیان در گیلانغرب+عکس

دستگیری، باند سوداگران شیرین بیان در گیلانغرب+عکس
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گیلان غرب از دستگیری سوداگران برداشت غیرقانونی شیرین بیان در منطقه گواور خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ،فرزاد ربیعی رئیس  منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان گیلان غرب امروز  با بیان اینکه تمام حوزه استحفاظی منابع طبیعی  تحت رصد  قرار دارد اظهار داشت: کشف و شناسایی جرایم در کوتاه‌ترین زمان انجام و با متخلفان به‌صورت قاطع برخورد می‌شود.

وی از دستگیری  باند سوداگران شیرین بیان خبر  داد و بیان کرد: رئیس اداره ،معاون و دایره حفاظت پاسگاه ویژه  در حین گشت‌زنی خارج از ساعات اداری در مسیر کوه قلاجه به منطقه گواور ، 2 دستگاه خودروی سواری وانت و ۳ دستگاه تراکتور فاقد پلاک متوقف شد.

ربیعی از کشف شیرین بیان  از این 2 خودرو خبر داد و تصریح کرد: خودروهای توقیف شده با هماهنگی ریاست دادگاه بخش گواور  به پارکینگ نیروی انتظامی بخش گواور جهت مراحل سیر قانونی روانه گردید.

بر اساس ماده 43 قانون حفاظت از جنگلها و مراتع، تخريب مراتع ملي جرم محسوب مي شود و براي برداشت اين ريشه بايد مراتع را تخريب كرد

فرزاد ربیعی با بیان اینکه قاچاقچیان ریشه شیرین بیان  این بار نیز با هوشیاری پرسنل این اداره از  رسیدن به مقاصد شوم خود باز ماندن به شرح وظایف و نقش تعیین کننده اداره منابع طبیعی در دستگیری سوداگران منابع ملی  اشاره کرد و از شهروندان خواست در صورت کسب هرگونه اخبار و اطلاعات در این زمینه مراتب را به مرکز  1504اعلام کنند.