سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113218|10:34 - 1402/07/06
نسخه چاپی

در هفته دفاع مقدس برگزار شد ؛

رزمایش بزرگ معنوی سرکشی و تکریم از 250 خانواده معظم شهید گیلانغربی+تصاویر

رزمایش بزرگ معنوی سرکشی و تکریم از 250 خانواده معظم شهید گیلانغربی+تصاویر
فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب از رزمایش بزرگ معنوی سرکشی و تکریم از 250 خانواده معظم شهید گیلانغربی در هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده سپاه  شهرستان گیلانغرب  با اشاره به سرکشی از 250خانواده شهید شهرستان گیلانغرب در طول ایام هفته دفاع مقدس گفت: برکات دفاع مقدس برای نسل جوان امروز بایستی تبیین شود.

دکتر نجفی  در حاشیه این سلسله دیدارها تصریح کرد: به واقع هشت سال دفاع مقدس ما صرفاً یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه ای عظیم است که تا مدتهای طولانی ملت ما می تواند از برکات آن بهره مند شود.

 

فرمانده  سپاه گیلانغرب با بیان اینکه یکی از مهم ترین برکات دفاع مقدس برای مردم ایران رسیدن به سکوی پیشرفت و ایستادن بر آن با قدرت، سربلندی و صلابت است، افزود: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه اسلامی افزون بر حفظ دین و احیای ارزشهای اسلامی، موجب تزکیه نفس در جهت رسیدن به تقرب الهی است.

به گزارش مطلع الفجر ،این سلسله دیدارها در قالب رزمایش تکرم خانواده معظم شهدا به همت سپاه و بنیاد شهید و همراهی روسای ادارات و نهادها ی شهرستان در طول هفته دفاع مقدس ادامه دارد .
 

گیلانغرب در طول دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ بار بمباران شد و تقدیم ۷۵۰ شهید گرانقدر، ۲ هزار و ۲۵۰ جانباز سرافراز و ۱۴۱ آزاده سرافراز از این سرزمین و پنج هزار و ۸۰۰ شهید مهاجر از جای جای ایران اسلامی در این منطقه خود گواه و اثباتی بر مطهر بودن این خاک پاک است.
 
 

آقای الفتی از  جانبازان آزاده ایست که با رشات در کنار شهید معظم و معزز قلی پور رزمیده و جانباز شده است .

وی تا اخرین لحظه  در کنار شهید قلی پور بوده و چون در لحظات آخر مورد اصابت مستقیم گلوله تیر بار  از ناحیه پهلو و دست قرار میگیرد  مجروح ،بیهوش و متعاقبا اسیر میشود و به واقع باید او را باید در زمره شهدای زنده بشمار اورد . .

خاطره او از آخرین لحظات رزمیدن و شهادت شهید قلی پور شنیدی است .