سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113211|11:20 - 1402/07/01
نسخه چاپی

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب:

مجاهدتهای خالصانه و شکستن ابهت ابرقدرتها از زیبایی های انقلاب است+عکس

مجاهدتهای خالصانه و شکستن ابهت ابرقدرتها از زیبایی های انقلاب است+عکس
فرمانده سپاسه شهرستان گیلانغرب گفت:عدم خستگی وناامید نشدن و کار شبانه روزی" از ملزمات پیمودن مسیر تاریخی و صبوری و استقامت ورزی ضرورت فتح قله است.

به گزارش مطلع الفجر ،فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب در آیین دیدار با امام جمعه شهرستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: همانطور که مستحضرید انقلاب اسلامی ایران برگرفته از قیام عاشورا و نهضت سرخ حسینی است.

 

سرهنگ پاسدار محمد جواد نجفی در شرح ماهیت انقلاب تصریح کرد :در واقع در غروب عاشورا جمهوری اسلامی متولد شد به همین دلیل می‌گوییم انقلاب ما نشئت گرفته از نهضت حسینی است و به واقع تمام رخدادهای آن از بدو انقلاب تاکنون همه زیبایی است

وی افزود:8 سال دفاع مقدس اوج زیبایی‌های ملت ایران و انقلاب حضرت امام بود آرمان‌های انقلاب اسلامی که در واقع دفاع در دفاع مقدس تبلور یافتند آرمان‌های ارزشمند و فاخری فاخریست مجاهدت‌های خالصانه چون با خلوص و در تقابل با دشمن بود و همچنین دستاوردهای ارزشمند مادر ۸ سال جنگ زیبا و ارزشمند و ماندگارند

 

فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب  به فرموده حضرت امام رحمت الله علیه در مورد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام راحل فرمودند ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم ما در جنگ پرده از تزویر جهان خواران عالم برداشتیم مادر جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم و به حق با مظلومیت قاموس ایستادگی آزادی و آزادگی را معنا کردیم.

وی ابراز داشت:این جمله زیبایی‌ها بود که برای موسم انقلاب و بره‌های کنونی ما الگوهای ماندگار شدند گنجینه دفاع مقدس در واقع سکوی پرتاب انقلاب به سوی فتح قله‌هاست

سرهنگ پاسدار نجفی به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه اشاره کرد و یاد آور شد :به فرموده مقام معظم رهبری" ماشیب ها و گردنه‌های تند را پشت سر گذاشتیم و داریم به سمت فتح  قله‌ها نزدیک می‌شویم"، برای فتح قله‌ها یک سری مولفه‌ها لازم و ضروری است به قطعیت عرض می‌نمایم هیچ تضمینی برای فتح قله‌ها در برهه کنونی نیست مگر اینکه شاخصه و الزامات آن به فراموشی سپرده نشود.

وی در مرور حوادث تاریخی ابراز داشت: در جنگ امام علی علیه السلام با معاویه فتح قله اسلام ناب چند ضربه شمشیر بیشتر نمی‌خواست که صبر و استقامت در خدعه و نیرنگ معاویه و عمروعاص زمین‌گیر شد و فتح قله میسر نشدبلکه در عقبگردی تاریخی سرنوشت اسلام به سرنوشت گودال کربلا منتهی شد فتح قله کجا؟ اوج آن ارتفاع اسلام ناب کجا؟ گودال قتلگاه تا اوج مظلومیت اسلام واوج مظلومیت  اهل بیت بود کجا؟

 

سرهنگ پاسدار نجفی تصریح کرد :ما این تجربه تلخ تاریخی را پیش رو داریم هرچند به تعبیر امام راحل این محرم و سفر و قیام امام حسین بود که اسلام را حفظ کرداما ما می‌توانستیم در همان جنگ صفین مسیر تاریخ را با اسلام ناب عوض کنیم اکنون هم که امام جامعه که نائب امام زمان .عج.هستند به ما فرمودند که در نزدیکی فتح قله هستیم ایشان لوازم کار را فرمودند:" عدم خستگی ناامید نشدن و کار شبانه روزی" از ملزمات پیمودن مسیر تاریخی و صبوری و استقامت ورزی ضرورت فتح قله است.