سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113208|01:39 - 1402/07/01
نسخه چاپی

یادداشت؛

تحریم‌های اقتصادی راهی فرار از شکست

تحریم‌های اقتصادی راهی فرار از شکست
بدون شک تحریم‌های ایالات متحده امریکا و حامیان استکبار جهانی بر ضد مردم و مسئولین جمهوری اسلامی، بیشتر شوی تبلیغاتی جهت جمع‌کردن آبروی ازدست‌رفته خودشان است تا فلج کردن جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش مطلع الفجر ،حامد شیرخدا  کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: در سال ۲۰۰۱ که ایالات متحده امریکا افغانستان را با کشتن مردم بی‌گناه اشغال کرد و بعضی از مسئولین وقت در کشور ما ترسیده بودند و با تحلیل‌های ناقص خود کشور بعدی را ایران اسلامی می‌دانستند، مقام معظم رهبری نظرشان بر افول امریکا بود آن هم درحالی‌که آمریکای جورج بوش در اوج قدرت‌نمایی بود، ایشان به این مضمون فرمودند: ابرقدرتی که خودش مجبور به لشکرکشی به کشوری بی‌دفاع و جنگ‌زده شود دیگر ابرقدرت نیست.

 

بدون شک تحریم‌های ایالات متحده امریکا و حامیان استکبار جهانی بر ضد مردم و مسئولین جمهوری اسلامی در یک حرکت سینوسی از اوایل انقلاب در دور آخر و از نقطه عطف آنها که در زمان اوباما و ترامپ اتفاق افتاد در دوره کنونی و دولت انقلابی در سراشیبی سقوط و حرکت به‌سوی جهت منفی بردار است و بیشتر شوی تبلیغاتی جهت جمع‌کردن آبروی ازدست‌رفته خودشان است تا فلج کردن جمهوری اسلامی ایران.

 

در تحریم‌های اخیر نام تعدادی از سرداران نیروهای نظامی و انتظامی به چشم می‌خورد که همواره با خدمت به مردم با جان خود خار چشم استکبار جهانی - که همواره دنبال فاصله بین مردم و مسئولین است - بوده‌اند.

 

با شناختی که ما داریم، از دولت مستکبر و روبه‌زوال امریکا می‌خواهیم دارایی تمام سرداران و سایر کارکنان نیروهای نظامی و انتظامی در خارج از مرزهای ایران را به نفع محرومین و گرسنگان امریکایی به‌خصوص حادثه‌دیدگان در هاوایی مصادره کرده و هزینه نمایند. زیرا وظیفه ذاتی آن نیروهای خدوم کمک به اقشار آسیب‌پذیر و مظلومین در سرتاسر عالم هستی است.