سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113207|21:24 - 1402/06/30
نسخه چاپی

برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان گیلان غرب تشریح شد

برنامه‌های گرامی‌داشت  هفته دفاع مقدس در شهرستان گیلان غرب تشریح شد
فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان را تشریح کرد.

به گزارش مطلع الفجر ؛سرهنگ  پاسدار محمد جواد نجفی از برگزاری مراسم بزرگ حماسه مردم گیلان غرب در ۴ مهر، یادواره بزرگ شهدای طایفه  شیرزادی و رزمایش شاخص  تکریم و سرکشی از خانواده معزز و معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در هفته دفاع مقدس خبر داد.

 

سرهنگ  نجفی با اعلام این خبر که مراسم گرامی‌داشت حماسه بزرگ "مقاومت مردم گیلان غرب" در ۴ مهر؛ روز گیلان غرب از شاخص‌ترین برنامه‌های گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در شهرستان است گفت: در سطح شهرستان بیش از یکصد برنامه با رویکرد تبیین حماسه ۸ سال دفاع مقدس در سطح حوزه و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

 

وی با عنوان اینکه تکریم و تفقد از خانواده معظم شهدا و ایثارگران یک تکلیف موکد برای همه ماست تصریح کرد: رزمایش تکریم و سرکشی از خانواده‌های معزز و معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و برگزاری یادواری بزرگ شهدای طایفه شیرزادی در2 مهرماه از اهم برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

 

سرهنگ نجفی از برگزاری نشست‌های سیاسی بصیرتی در قالب "جهاد تبیین" در سطح حوزه‌های مقاومت خبر داد و گفت: برگزاری حلقات صالحین در قالب میقات صالحین در راستای نشر معارف معنوی و انقلابی و تربیت جوانانی در طرازانقلاب  با حضور بسیجیان از دیگر برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس سال جاری خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه بسیجیان در نماز جمعه این هفته به شکل منسجم شرکت خواهند کرد ابراز،داشت: همچنین کارکنان و  بسیجیان نیز به منظور تجدید عهد با ارمانهای امام راحل.ره.،انقلاب و شهدای 8سال دفاع مقدس  با امام جمعه شهرستان گیلان غرب در روز شنبه دیدار خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان گیلان غرب از برگزاری همایش بزرگ جوانان نقش آفرین نیز در این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.