سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113201|11:54 - 1402/06/21
نسخه چاپی

فرمانده سپاه گیلانغرب ؛

تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات امروز جامعه ماست +عکس

تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات امروز جامعه ماست +عکس
فرمانده سپاه گیلانغرب گفت : تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات انتقال به نسل حال حاضر که امروز دانش‌آموزان ما هستند.

به گزارش مطلع الفجر فرمانده سپاه شهرستان گیلانغرب در جلسه هماهنگی برنامه های گرامی گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت:طبق فرموده  رهبر معظم انقلاب ، سپاه و بسیج در تمام عرصه‌ها در کنار مردم نقش ویژه‌ای اعمال کرده و بعد از دفاع مقدس نیز در دفاع  همچنان در صحن حضور فعال دارند.

دکتر نجفی  با اشاره به نقش مردم در دفاع مقدس بیان کرد:  به واقع مردم با هدایت و رهبری امام (ره) و مقام معظم رهبری مجاهدت کرده و با تمام قدرت در صحنه حاضر بوده و هستند که این حضور در صحنه در قالب بسیج خود را نشان می‌دهد.

وی از برنامه های متنوع در گرامی داشت  هفته دفاع مقدس خبر داد و ابراز داشت : نهادینه‌سازی ارزش‌ها و دستاوردهای دوران دفاع مقدس، تبیین درس‌ها و عبرت‌های جنگ تحمیلی از ضروریات انتقال به نسل حال حاضر که امروز دانش‌آموزان ما هستند، است و در شهرستان  برنامه سالروز چهارم مهرماه،اجتماع جوانان نقش آفرین گام دومو سرکشی از خانواده های معظم شهدا،برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب فرنگیس،تجلیل از خانم حیدرپور و خانم مهناز فتاحی نویسنده کتاب فرنگیس در ویژه برنامه چهارم مهر از شاخص ترین دهها برنامه پیشبینی شده در این هفته است.
*ضرورت اهتمام جمعی  در برگزاری با شکوه برنامه های هفته دفاع مقدس/ دفاع مقدس گنجینه افتخارات ملت ایران است

محمدی فرماندار شهرستان گیلانغرب ضمن گرامی داشت  یاد وخاطره شهدا ویژه شهدای ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به شعار (مامتحدیم) که بعنوان شعار هفته دفاع مقدس درنظرگرفته شد اظهار کرد: مسئولیت کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار سنگین است چرا که امروزه دشمنان نظام اسلامی در صدد بر هم زدن امنیت و آسایش جامعه هستند که در این راستا باید قدم های اساسی برداشته شود و اینک امنیت و آسایش کشور را مدیون هشت سال دفاع مقدس و خون شهدا و ایثارگران هستیم.

وی بر ضرورت حضور  و اهتمام دستگاههای اجرایی در برگزاری باشکوه برنامه های گرامی داشت  هفته دفاع مقدس تاکید کرد.