سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113176|02:02 - 1402/06/03
نسخه چاپی

امام جمعه موقت گیلانغرب:

همه جریانات سیاسی کشور باید مدافع و همراه دولت قوی باشند/مراقب باشیم روزمرگیها فرصت خدمت به مردم را از ما نگیرد

همه جریانات سیاسی کشور باید مدافع و همراه دولت قوی باشند/مراقب باشیم روزمرگیها  فرصت خدمت به مردم را از ما نگیرد
امام جمعه موقت گیلانغرب گفت:مردم می‌بینند که دولت در وسط میدان و مشغول کار و تلاش برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی به آنها است لذا همه جریانات سیاسی باید کمک دولت باشند.

به گزارش مطلع الفجر ،✍️حجت الاسلام میر ویسی امام جمعه موقت شهرستان گیلانغرب در خطبه های  مصلی مسجد جامع گیلانغرب ، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و نکوداشت هفته دولت و تاکید بر ضرورت همراهی و کمک جرایانات سیاسی  کشور از تلاش دولت  افزود: هیچ یک از جریان های سیاسی نباید در این زمینه کم لطفی کنند چرا که نیاز کشور است و ربطی به این جریان و آن جریان ندارد و اگر ایران قوی بسازیم نتیجه خواهیم گرفت.

وی به سخنان  رهبری انقلاب در دیدار رئیس و اعضای دولت سیزدهم  در سال گذشته  اشاره کرد و افزود:رهبر معظم انقلاب، بررسی و پرداختن به فعالیتهای دولت را دومین کارکرد هفته دولت برشمردند و با اشاره به برخی توفیقات دولت، ‌توصیه‌هایی خطاب به رئیس‌جمهور و اعضای دولت بیان کردند که قطعا خط مشی و چراغ راه دولت درفعالیت سیاسی  خود بود . .

 

امام جمعه  موقت گیلانغرب زنده کردن امید و اعتماد مردم را مهمترین توفیق دولت  دانست  و تصریح کرد: مردم می‌بینند که دولت در وسط میدان و مشغول کار و تلاش برای حل مشکلات و خدمت‌رسانی به آنها است و این واقعیت، امید و اعتماد عمومی را تا حد زیادی احیا کرده است البته این تلاش‌ها در برخی زمینه‌ها به نتیجه رسیده و در بعضی زمینه‌ها نیز هنوز به نتایج لازم نرسیده است.

وی ابراز داشت :«سرعت عمل و حضور در محل حوادث طبیعی و پیش‌بینی‌نشده به نشانه همدردی دولت با مردم»، «زدوده شدن رقابتهای منفی و مناقشه‌برانگیز در روابط بین قوا که موجب آشفته کردن ذهن مردم می‌شد»، «تأکید بر مراقبت جدی سه قوه در استمرار این تلاش آرامش‌بخش» و «جوانگرایی» از دیگر توفیقات دولت بود که رهبر انقلاب به آنها پرداختند.

لزوم عمل به وعده‌ها و پرهیز از بیان وعده‌های غیرقابل تحقق که زمینه‌ساز خدشه‌دار شدن اعتماد مردم می‌شود موضوع دیگری بود که حجت الاسلام میرویسی بر ان تاکید کرد و گفت: مسئولیت خدمت به مردم عزیز افتخاربزرگیست  و باید مراقب باشید کارهای روزمره شما را غرق نکند و برای اینکه دچار این آفت نشوید با یک طرح کلان و نقشه جامع و قابل توضیح برای مردم، حرکت کنید.

 

خطیب نماز جمعه امروز گیلانغرب در تبیین سخنان رهبری در جمع دولتمردان  افزود:ایشان لزوم رعایت اولویتها را به عنوان توصیه ششم مطرح باید  کردند و گفتند: توان و امکانات دولت محدود است، بنابراین باید ابتدا سرفصل‌های اساسی مشخص شوند و سپس سرفصلها و زیرمجموعه‌های آنها اولویت بندی شوند.
*تشریح عملکرد دولت در گیلانغرب /مشکل جاده چله همچنان باقیست

فرماندار شهرستان گیلانغرب باحضور در نماز عبادی سیاسی جمعه ،  ضمن سخنرانی بین صلاتین  اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در یک سال گذشته را تشریح کرد

محمدی فرماندار شهرستان گیلانغرب درمراسم نماز جمعه امروز :هفته دولت در واقع  فرصتی مناسب برای تبیین هرچه بهتر دستاوردها و تلاش های ماندگار دولتمردان نظام مقدس جمهوری اسلامی درعرصه خدمت به بهترین انسانهای روی زمین است

وی  با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و همه شهیدان دولت و نظام انقلاب اسلامی و آرزوی توفیق برای همه خدمتگزاران و دولتمردان جمهوری اسلامی گفت: ما به عنوان خدمتگزاران به مردم در جهت احقاق حق و حقوق آنها و در راستای اجرای سیاست های دولت و حاکمیت قانون عمل خواهیم کرد .

محمدی در ادامه ضمن تشریح گوشه ای از خدمات دولت در شهرستان در خصوص جاده دهستان چله که این روزها موضوع برجسته مطالبه گری مردم است   نیز گفت : مشکل قضایی این  پرونده همچنان باقی است و تاکنو ن هیچ ابلاغ کتبی به نهاد متولی برای اغاز به کار اسفالت این جاده با وجود اینکه اعتبار ان نیز فراهم است انجام نشده است