سرویس: تازه های خبرکد خبر: 113157|02:41 - 1402/05/20
نسخه چاپی

امام جمعه گیلانغرب:

مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات محاسبات خصمانه دشمن را برهم خواهد زد/تقدیر از اقدام قاطع دادستان گیلانغرب+عکس

مشارکت حد اکثری مردم در انتخابات محاسبات خصمانه دشمن را برهم خواهد زد/تقدیر از اقدام قاطع دادستان گیلانغرب+عکس
امام جمعه گیلانغرب گفت :مجلس عرصه حضور نمایندگان توانمند است و قطعا مشارکت حد اکثری مردم عزیز مایوس کننده دشمن خواهد بود .

به گزارش مطلع الفجر ،حجت الاسلام والمسلمین فاطمی نسب امام جمعه شهرستان گیلان غرب در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان گیلان با اشاره به هتک حرمت خانواده شهید مدافع حرم شهید علیخانی هنگام امر به معروف و نهی از منکر، افزود: این حرکت از سوی هیچکس پذیرفته نیست وما مردم گیلانغرب خواستار برخورد با مسببان آن هستیم.

وی همچنین از اقدام شایسته دادستان شهرستان گیلان غرب تقدیر کرد و گفت: برخورد قاطع دادستان گیلان غرب با عوامل هتک حرمت اهل بیت عصمت و طهارت.ع. و حضرت سیدالشهدا علیه السلام در فضای مجازی همزمان با روز تاسوعای حسینی ،قابل  تقدیر و قدردانی است.

امام جمعه شهرستان گیلانغرب به ماهیت فتنه انگیزی و خصومت دشمنان در قبال ملت ایران اشاره کرد وتصریح کرد: دشمن سعی دارد در سالگرد فتنه، فضای کشور را دچار اغتشاش و فتنه‌انگیزی کند و قطعاً باید ملت ما همواره در مقابل این فتنه انگیزی دشمنان بیدار و هشیار باشد.

وی همچنین به خصوصیت دشمن شناسی مومنین اشاره کرد و گفت: راه عزت کرامت و سربلندی در دنیا و کسب رضای خداوند در روز قیامت همان راه ایستادگی مقابل دشمنان خدا و انقلاب  است.
 

حجت الاسلام والمسلمین فاطمه نسب گفت: امروز استکبار جهانی با بوق و کرنا و توسل به فضای مجازی سعی دارد در سالگرد فتنه ، فضایی اغتشاش را در جامعه تشدید کند و دست به تحرکاتی در منطقه زده و حتی ناواهای خود را به خلیج فارس آورده و به دنبال تنش ایجاد فتنه و شیطنت انگیزیست اما قطعاً هرگونه تحرک با پاسخ دندان شکن فرزندان همیشه بیدار این ملت در نیروهای مسلح مواجه خواهد بود.

خطیب نماز جمعه گیلانغرب ابراز داشت:دستاوردهای ناو گروه ۸۶ ارتش با ناو ک:املاً ایرانی دنا در سفر به دور دنیا بی‌نظیر بود که مهم‌تر دستاورد آن نهادینه شدن فرهنگ «ما می‌توانیم» است.

وی بیان کرد: اقدامات روزهای اخیر از سوی نیروهای مسلح کشورمان از الحاق موشک کروز ابومهدی به ناوگان دریایی ایران گرفته تا برگزاری رزمایش اقتدار در آب‌های خلیج فارس، تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن هم مخابره پیام هشدار به ارتش تروریست آمریکا است.
 

 امام جمعه شهرستان گیلان غرب با ب.یان اینکه امسال انتخابات مهم و حساس مجلس شورای اسلامی داریم،خاطرنشان کرد: مجلس جایگاهی است که باید نمایندگان توانمند در آن حضور دارند، از این رو افرادی که توانمندی و تجربه خدمت به مردم را دارند، باید وارد این عرصه شده و در انتخابات به عنوان کاندیدا شرکت کنند.
وی حضور پرشور ئ مشارکت حد اکثری کردم در عرصه انتخابات را مایوس کننده دشمن خواند و افزود:کاندیداها باید با تدوین برنامه‌هایی در راستای خدمت بیشتر به مردم و اعتلای هرچه بیشتر آرمان‌های انقلاب اسلامی بستر را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند .